Shoppen in keulen!

zondag 28 november 2010


Ik was gisteren met een vriendin gaan shoppen in keulen. Eigenlijk was het meer tripje met de bus mee om de kerstmarkten af te gaan, maar we hebben niet veel kerstmarkten kunnen zien, doordat er zoveel leuke winkels waren! :) Ik heb niet erg veel gekocht, want volgend weekend ga ik naar manchester. Daar moet ik dus ook nog centjes voor hebben!
Op de foto zie je shanna en mij voor de Dom en dit zijn mijn leuke aankoopjes:

- De deluxe edition van This is war van 30 seconds to mars
- Muts van de H&M
- Body splash van de H&M (sweet vanilla, white flower, sugar plum en red berry - leuke geurtjes en makkelijk om mee te nemen)
- Sexy Mother pucker van Soap & Glory (zou je lippen voller maken, moet het nog proberen dus ben benieuwd als deze zou werken)
- Tshirtje met uiltje van de new yorker

4 opmerkingen

  1. Aaaaah, wat een schattig uiltje!
    P.S. Mijn complimenten voor de blog! Ik ga volgen =))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute picture!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow leuk allemaal!
    Goeie smaak!
    Ben nog nooit in keulen geweest.....
    Misschien vind je het leuk om ook eens een kijkje te nemen op onze blog? Of zelfs te volgen, je weet nooit!
    Wij bloggen over alles wat fashion, new and fabulous is!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.