The scrub of my life!

donderdag 18 oktober 2012


Vandaag wil ik jullie mijn absolute lievelingsscrub laten zien! Ik kocht deze in Dublin vorig jaar en tot nu toe is er geen andere scrub die mij helemaal blij maakt zoals deze. The scrub of your life zoals hij genoemd word, is van het leuke engelse merk Soap & Glory. Hun retro verpakkingen vind ik er zeer leuk uitzien!



Zo ziet de scrub eruit, hij heeft roze scrubkorreltjes ;)

 
Hij scrubt enorm fijn, zeker niet te hard, verwijdert dode huidcellen en maakt mijn huid zacht zoals je natuurlijk verwacht van een scrub! Maar het fijnste eraan vind ik de geur! Het is een citrus-achtige geur en is gewoon heerlijk! Ik denk dat ik binnenkort nog eens wat andere produkten ga bestellen, want ik ben er erg benieuwd naar.

http://www.soapandglory.com/

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.