Addicted: Tv series

donderdag 17 januari 2013

Er is niks ontspannenders dan je zondagochtend beginnen met series kijken. Laten we zeggen dat ik lichtjes verslaafd ben! Nu, ik kijk niet enkel op zondagochtend series, maar zodra ik tijd heb en me wil relaxen komt er weer een aflevering aan van één van mijn favoriete series.
Nieuwsgierig welke series ik op dit moment allemaal volg?


 
Ok Gossip Girl mag dan wel gedaan zijn (boeeehoee!) deze moest er toch tussenstaan, want het blijft mijn lievelingsserie en ben er toch jaren aan verslaafd geweest. Vorig jaar ben ik in New York the Gossip Girl tour gaan doen, zo leuk! Zeker doen als je in NY bent en niet genoeg krijgt van Gossip Girl. Ooit begin ik misschien wel terug met seizoen 1
 
 
Pretty Little Liars vind ik de spannendste serie die ik nu volg. Ja, ik zit dus soms met mijn handen voor mijn ogen! In het nieuwe seizoen ben ik in ieder geval al erg verrast door enkele onthullingen. Blijft me zeker boeien!
 
 
De vernieuwde 90210 is onlangs met seizoen 1 begonnen op VijfTv. Ondertussen zit ik al 4 seizoenen verder. Het begint net als Gossip Girl in 'High school' met de bijkomende boy troubles al speelt het zich hier af in Beverly Hills ipv New York.
 
 
Een echte feelgood serie is voor mij Hart Of Dixie. Ik word gewoon vrolijk van de sfeer en de mensen in de serie. Ze hebben er zo een leuk accent in en ik moet vaak zo lachen met hun droge humor.
 
 
En dit is mijn laatste nieuwe serie die ik volg: The Lying Game. Ik moest er even inkomen, maar nu kijk ik aflevering na aflevering. Ik heb er nog enkele te gaan en begin dan aan seizoen 2 (die nog maar net begonnen is). Zeker ook leuk om eens uit te checken.
Dit waren dus mijn favorieten, maar naast deze series kijk ik ook nog naar een hoop reality shows, (erg ja, ik weet het) maar daar maak ik binnenkort een andere blogpost van.
 
Als jullie nog series kennen die ik ook leuk zou vinden, laat het me zeker weten!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.