Diepreinigend zeewier masker

vrijdag 18 januari 2013

 
Een goed gezuiverde huid is een must, zeker als je dagelijks make-up op hebt. Maar denk ook aan schadelijke stoffen van roken, uitlaatgassen,...
Ik reinig mijn gezicht elke avond met een reinigingsmelk, om de 3 dagen een scrub + een tonic. Eén keer per week doe ik een maskertje op. Soms een hydraterend, dan een verfrissend of zoals nu een diepreinigend.
Ik gebruik het Seaweed ionic clay mask van The Body Shop.

 
 
Het is een kleimasker  wat in vergelijking met andere maskers lastiger is om aan te brengen en moeilijker te verwijderen is. 
Na het aanbrengen wordt het masker wat harder, alsof het uitdroogt op mijn gezicht. Het voelt ook wat trekkerig aan, maar niet vervelend.
 
 
Als ik het masker na 10 minuten helemaal verwijderd heb, voel ik wel degelijk dat mijn huid helemaal zuiver is en lijken mijn poriën kleiner. Dit masker is dan ook bedoeld voor een gemengde/vette huid.
Je doet er trouwens een eeuwigheid mee, want het masker is heel zuinig in gebruik!
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.