Maybelline Fit Me! Concealer

vrijdag 25 januari 2013

 
Maybelline bracht sinds kort de Fit Me collectie uit. Het is een lijn met foundation, poeder, blush en concealer. De producten zouden samensmelten met de huid en er zou een foundation zijn voor elke huidskleur.
Ik was vooral nieuwsgierig naar de concealer aangezien ik al een tijdje op zoek ben naar een nieuw wondermiddeltje voor de o zo leuke wallen.
 
 
De verpakking ziet er mooi strak uit en heeft een sponsapplicator, waardoor het wel makkelijk kan worden aangebracht. Ik heb de kleur 15 Fair. De concealer is vrij vloeibaar, dus benieuwd als hij ook goed dekt?



 
Links is zonder concealer en rechts met.
De concealer dekt vrij goed, kruipt niet tussen de lijntjes en geeft een frisse uitstraling. Zeker één van de betere concealers die ik al gebruikt heb!
De Fit Me concealer kost 7,99€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.