Werchter 2013

dinsdag 29 januari 2013

 
Gisteren is er weer een lading nieuwe namen bekend gemaakt voor Rock Werchter en het was voor mij een totale verrassing dat mijn helden van 30 seconds to mars ertussen stonden! Ze hadden sinds december 2011 een pauze ingelast, maar blijkbaar was die niet zolang.
En dat vind ik niet erg, integendeel, zeker een reden om een ticket te bestellen en uit te kijken naar hun nieuw album. Ze spelen op zondag 7 juli, net één dag voor mijn verjaardag dus dat wordt zowiezo mijn pré verjaardagsfeestje! Ik kan alvast niet wachten.
Wie speelt er verder nog op Werchter?
Green Day, Netsky, Volbeat, Kings of Leon, Blur, Rammstein, Graveyard, Editors, Depeche Mode, Passenger...

Voor de hele line up en tickets ga naar:http://www.rockwerchter.be

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.