Deautybox Februari

vrijdag 22 februari 2013


 
Wohoo! Dat was mijn eerste reactie na het openen van de nieuwe Deautybox. Toen ik hem vastnam voelde hij zwaarder aan als normaal dus snel maakte ik hem open.
Wat zegt Deauty zelf:
Deze box staat in teken van bescherming. En dat kunnen we nog steeds gebruiken in deze bijna oneindige winter!
Deze keer zaten er 'maar' 4 producten in al zijn ze het zeker waard, want er zitten 2 full-size producten in.
Laat ik ze even afgaan:


L'Oréal Professionnel - Mythic Oil Shampoo (Full-size!)
Deze wou ik eens proberen, ik ben gek van olie voor het haar en voor mijn haar lijkt het goed te werken dus ik hoop dat deze shampoo mijn haren extra gaat verwennen!
 
Biotherm - Biomains handcrème
Een handcrème kan er voor mij nooit teveel inzitten, ik gebruik het vaak verschillende keren per dag waardoor mijn voorraad begint te minderen. Ik ben benieuwd als deze mijn geliefde L'Occitane handcrème zou verslaan.
 
Eucerin - Douchegel
Eucerin is zeer zacht voor de huid door hun neutrale ph-waarde. Ik heb er ooit al bodymilk van gehad die ik heel aangenaam vond.
 
L'Oréal Paris - Super Liner Blackbuster (Full-size!)
Ok, geloof het of niet, ik zag vandaag nog net voordat ik de Deautybox ontvangen had deze nieuwe eyeliner van L'Oréal in de reclame staan en had hem al op mijn wishlist gezet. Nietmeer nodig dus! Hier ben ik heel blij mee! Ik hou van eyeliner en deze lijkt me snel in gebruik. Al vraag ik me af hoe dun of dik je hier een lijntje mee kan zetten.


Zo, dit was de box van februari!
Ohja, ik weet niet als dit voor alle boxen geld, maar ik had een nieuwe foto aan de binnenkant van de box, fijn zo een vernieuwing! Doe zo verder Deauty!

2 opmerkingen

  1. Looks awesome! I'll be aible to take mine on Monday (stupid post )
    Took a look at your blog and I find it very cute, following you ^^

    http://victoria-coeurdor.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben suuuuper fan van de eyeliner! Groetjes, Mila.

    http://ittakestwotopolka.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.