How to: Blush

zaterdag 9 februari 2013


Als je net zoals mij gezegend bent met een witte huid, waardoor je er in de winter vaak 'ziek' uitziet, kan je best wel wat blush gebruiken!
Blush geeft je die gezonde blos op de wangen en laat je jukbeenderen mooi uitkomen.
Ik geef je vandaag mijn tips hoe je blush het beste aanbrengt.

Je kan zowel een poeder of een crèmeblush gebruiken. Ik gebruik het vaakste een poederblush die een natuurlijke kleur heeft.
Je kan dan ook kiezen als je je blush op je jukbeenderen wilt aanbrengen of op de appeltjes van je wangen. Ik doe deze op mijn jukbeenderen en vaak niet te hoog, want dat maakt mijn gezicht langer en dat wil ik net vermijden.

- Bepaal eerst waar je je blush wilt hebben
- Klop altijd je penseel eerst even af zodat je niet teveel blush ineens aanbrengt en het vlekkerig word
- Je kan best aan de buitenhoek van je oog beginnen en zo naar beneden toewerken, dan is de intensiteit daar hoger en kan je zelf nog kijken hoe fel je hem wilt
- Maak kleine ronddraaiende bewegingen met je penseel dat verkomt dat je een streep krijgt
- Let er ook op dat je twee vingers afstand houd van je neus en mond, anders gaat het er nietmeer natuurlijk uitzien.



 
Zo, ik hoop dat jullie wat geholpen heb met mijn tips! Keep blushing ;)
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.