MAC Prep+Prime - Skin Refined Zone Treatment soin

maandag 11 februari 2013


Last van een glimmende huid? Erg gemakkelijk om ervan af te raken is het niet. Ik vind het in ieder geval heel vervelend, zeker als je je make-up mat wilt houden.
Overlaatst was ik bij MAC en vroeg ik als ze hier een oplossing voor hadden. Ze raadden me de Prep+Prime Skin Refined Zone Treatment soin aan.
Wat doet deze nu juist?


 
De Skin Refined Zone Treatment soin  is vooral bedoelt voor de T-zone, aangezien daar normaal gezien ook de glans zit. Maar hij maakt je huid niet enkel mat, hij kan ook als primer gebruikt worden en bevat SPF 50.


Het is een gelachtige structuur die naarmate je hem uitsmeert stroever aanvoelt en een matte laag op je huid legt.

 
Tijdens het uitsmeren


Matte finish.
Ik gebruik de Skin Refined Zone Treatment soin best graag en merk ook dat mijn make-up matter en beter blijft zitten.
 
Pluspunten:
 
- maakt de huid mat
- kan ook als primer gebruikt worden
- bevat SPF 50
- is zuinig in gebruik
 
Minpunten:
 
- foundation brengt iets moeilijker aan doordat het iets stroever aanvoelt
- prijs: kost rond de 20€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.