Maybelline - The Rocket Volum' Express Mascara

maandag 25 februari 2013

 
 
Als er één merk me altijd kan overtuigen om hun nieuwe mascara uit te proberen is het Maybelline wel. Ze blijven orgineel met de verpakking en komen altijd met iets nieuws. Deze keer brengen ze The Rocket Volum' Express uit. Hij zou tot 8x meer volume geven aan je wimpers en niet klonteren. 

Dit met behulp van het Jet-Glide borsteltje. Normaal hou ik niet van zulke borsteltjes, maar de haartjes van het borsteltje zijn veel zachter dan dat ze eruit zien.
 
 
Zonder mascara
 
 
Met The Rocket Volum' Express mascara
 

Wat vind ik van deze mascara?
 
Hij scheidt mijn wimpers prima en tot nu toe heb ik nog geen klonters gehad.
Het borsteltje werkt ook aangenamer dan verwacht.
De hoeveelheid volume die hij geeft vind ik ok, maar ik had net iets meer verwacht.
Zeker een goede mascara, maar ook niet meer dan dat.
 
The Rocket Volum' Express is te koop voor 13,99€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.