Nieuw van Catrice

donderdag 7 februari 2013

Het fijn budgetmerk Catrice komt deze maand met een lading nieuwe producten af! Ik laat jullie hier enkele van zien:
 

 
Absolute Nude eyeshadow palette.
Ik veronderstel dat het een dupe van het Naked palette van Urban Decay is, ben hier wel benieuwd naar!
 

 
Calligraph Ultra Slim Eyeliner Pen.
Ik gebruik graag een eyeliner pen, maar ze drogen zo snel uit! Misschien dat deze het beter doet.
 
 
Longlasting Eye Pencil Waterproof.
Een hoop nieuwe kleuren, altijd leuk.
 
 
Eyebrow Filler, Perfecting & Shaping Gel

 
Waterproof Top Coat.
Deze wil ik ook zeker testen. Ik gebruik bijna nooit waterproof mascara, maar om te gaan zwemmen lijkt het me wel handig om snel over je gewone mascara te doen!


Mattifying Oil Control Paper.
Zéér benieuwd naar. Ik wou overlaatst bijna de blotting paper van Mac kopen, maar vond ze wat duur voor de hoeveelheid die erin zat dus hopelijk werken deze ook prima.


 
Gel Eyeliner.
Deze keer met subtiele glitters!

 
 
Camouflage Cream.

 
Re-Touch Light-Reflecting concealer.
Aangezien ik meer van vloeibare concealer hou lijkt me deze ook het proberen waard.
 
 
 
BB Allround Foundation.
En ja natuurlijk kon Catrice niet achterblijven dus hebben ze nu ook een BBcream.
 

 
 
Ultimate Colour.
3 nieuwe kleuren!

 
Mijn lijstje is al gemaakt welke ik zeker wil kopen. Je zal ze hier binnenkort wel zien passeren voor een review!
 
Catrice is te koop bij Kruidvat.
 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.