Rimmel - Apocalips

maandag 18 februari 2013


Rimmel heeft een nieuw lipproduct uitgebracht: Apocalips Lip Lacquer. Klinkt als het einde van de wereld, toch? Of gewoon dat deze lip lacquer het einde is.
Apocalips is zowel een lipgloss als een lipstick ineen! Hij geeft de dekking en pigmentatie van een lipstick en de glans van een gloss.
De applicator bevat een soort van reservoir waarin het product zit en wat voldoende zou zijn om in één keer je lippen mee in te kleuren.




Ik heb de kleur 100 Phenomenom. Dit is een roze nudekleur.
Mijn oordeel:
- brengt heel goed aan
- heeft een supergoede dekking en prima pigmentatie
- laat mijn lippen hydraterend aanvoelen
- blijft redelijk lang zitten
 
Ik kan niets negatiefs zeggen over deze vloeibare lipstick. Waarschijnlijk koop ik binnenkort zelfs nog een ander kleurtje.
 
Je kan Rimmel Apocalips Lip Laquer kopen voor 10,99€.

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.