Dark spot corrector - Garnier

woensdag 27 maart 2013

 
Jammer genoeg ben ik niet gezegend met een perfect egale huid. In de zomer komen er meer en meer sproetjes terecht op mijn neus en de laatste jaren duiken er vaak pigmentvlekjes op in de rest van mijn gezicht. Ik gebruik nochtans dagelijks SPF, maar je moet maar een keertje vergeetachtig zijn op een zonnige dag..
Garnier heeft daarvoor de Dark spot corrector ontwikkeld.


Hij zou zowel voor ouderdomsvlekjes, pigmentvlekjes en imperfecties zoals littekens van acné werken. Hij zou deze corrigeren en verdoezelen aslook dat hij voorkomt dat je nieuwe vlekjes krijgt. Aangezien er geen SPF in deze crème zit weet ik niet goed hoe hij ze dan juist voorkomt.
Wel bevat deze verzorging pure vitamine C die de vlekjes doet vervagen.
 
 
De Dark spot corrector heeft een gelstructuur en voelt licht aan op de huid. Hij zou zowel 's morgens als 's avonds moeten worden aangebracht.
Ik heb hem nu ongeveer 4 weken getest en kan eigenlijk nog niet superveel verschil zien bij de vlekjes die ik heb. Mijn vlekjes zijn nu wel niet heel donker dus dan kan het verschil misschien ook moeilijker te zien zijn.
Het zou wel 8 tot 12 weken kunnen duren vooraleer de vlekjes zowel van intensiteit als grootte afnemen. Ik ga dus nog even wachten tot mijn eindbesluit!
 
Je kan de Dark spot corrector kopen voor 11,99€

5 opmerkingen

  1. Klinkt veelbelovend.. maar ik vrees ervoor :(
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je nu nog niet veel resultaat ziet! Ik ben benieuwd. Liefs Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb 'm ook en gebruik hem nu een maand of 3, in het begin vond ik het fijn maar echt verschil merk ik ook niet.. jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik begin er ook voor te vrezen, jammer dat het zijn werk niet doet

      Verwijderen
  4. Ik heb de sport corrector nu 3 maanden gebruikt. En ik merk een enorm verschil mijn huid ziet er fantastische uit. :) Ben erg tevreden over dit product. Het is een kwestie van het product een tijdje gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.