L'Oréal - Super Liner Blackbuster

zondag 3 maart 2013

 
In de Deautybox van Februari zat de nieuwe Super Liner Blackbuster van L'Oréal die ik heel graag wou proberen.
Zoals ik al eens zei, ik hou enorm van eyeliner, ik gebruik het supervaak en vind het er altijd iets extra geven aan je make-up. Zeker met een wing erbij, mits het vele oefenen, maakt het nog meer af.
Met vloeibare eyeliner kan je vaak een diepzwarte lijn maken, wat je met gelliners en eyelinerstiften meestal niet krijgt.
Zou deze beter zijn?



 
Zo ziet hij eruit. Dikker als een normale eyelinerstift, dus ik twijfelde eerst wel als hij handig in het gebruik zou zijn en als hij wel fijne lijnen kan maken.
Ik maakte er deze look mee:
 
 
 
  

En werkte hij fijn?
In het begin vond ik het vervelender om de eyeliner te hanteren omdat die toch een stuk dikker in de hand is. Maar hij gaf veel product af en ik kon er gemakkelijker dan ik dacht zowel een dunne als een dikke lijn mee maken alsook een wing.
Wat me ook opviel was dat hij goed dekt en dus zwarter is dan de andere eyelinerstiften die ik al geprobeerd heb. Nu is natuurlijk de vraag hoelang het duurt voordat hij uitdroogt, want dat probleem komt heel vaak voor met zulke eyeliners. Hij blijft bij mij ook de hele dag op zijn plaats.
Ik ben in ieder geval wel te spreken over deze eyeliner en ben er zeker van dat ik deze de komende tijd heel vaak ga gebruiken!
Iemand die deze ook al getest heeft?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.