Nailpolish - Primark

vrijdag 15 maart 2013

 
Ik zal heus niet de enige zijn die snakt naar de lente. Dat aangename zonnetje wat je terug energie geeft. Dat gesukkel met die dikke truien wanneer die nieuwe collectie op je staat te wachten om eindelijk uit je kast te komen. Ja, dit lijkt me de langste winter ooit en ik zal niet meer zo snel aankondigen dat de lente in zicht is.
Maar om toch wat fleurigheid naar ons toe te trekken, laat ik je de pastel nagellakjes zien die ik van de Primark heb meegenomen.

 
 
 
Pastelgeel
 
 
Babyroze
 
 
Mintgroen
 
 
Babyblauw

Mooie kleuren, toch?
Ze dekken wel heel slecht, ik heb 3 lagen moeten aanbrengen bij de gele en roze kleur en ze chippen ook na 1 dag al. Maar wat kan je nu verwachten van 2,50€? Ik vind ze wel ideaal voor op vakantie, omdat het kleine flesjes zijn nemen ze al niet veel plaats in beslag en daar verander ik waarschijnlijk toch elke dag van kleur.

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.