Tragus piercing - Update

maandag 4 maart 2013


Een maand geleden liet ik mijn tragus piercing zetten, hier heb je al alles over kunnen lezen in deze blogpost.
Ik ga jullie vandaag vertellen hoe het er nu mee is en als alles goed is gegaan met de verzorging.


Toen de tragus pas was gezet, was het wel wat branderig, maar had ik er niet zo een ontzettende last ervan.
Nu, 's avonds begon het meer en meer pijn te doen, het trok zelf zowat naar mijn kaak, zodat ik last had om mijn mond helemaal open te doen. Ik sliep er de eerste nacht ook niet goed van. De verzorging zelf was ook redelijk pijnlijk van zodra ik eraan kwam.
Maar gelukkig was dit enkel de eerste paar dagen! Toen ging geleidelijk de pijn weg en was het wel nog gevoelig als ik de piercing verzorgde.
Ik wil niemand schrik aanjagen, maar het is dus vaak normaal dat je van zo een piercing even last hebt, het gaat natuurlijk door het kraakbeen.
Zaterdag ging ik terug voor controle en Wim van Needles and Pins zei me dat ik mijn piercing heel goed had verzorgd, hoera voor mezelf! Ik had geen korstjes meer ofzo en ik mocht er nu ook een korter staafje in doen.
Ik moet nu nog een maandje verder gaan met fysiologisch zoutwater en daarna het kan nog wel een tijdje duren eer 'de wonde' echt volledig genezen is (kan tot 6 maanden duren) maar ik heb er nu al zo goed als geen last meer van en ik ben er nog steeds heel erg blij mee!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.