Up In The Air

maandag 18 maart 2013


Jawel hoor! Eindelijk mochten we vandaag het nieuwe nummer Up In The Air van 30 Seconds To Mars horen. Ik had hier echt een countdown van gemaakt, ja erg ik weet het. Maar ik keek er dan ook erg naar uit, want het lijkt al zo een eeuwigheid geleden dat ik nog iets van ze hoorde.
Ik heb wel al 7x op repeat gedrukt en er zullen er nog wel volgen, hoe meer ik er naar luister hoe meer en meer ik er verliefd op word! Ik had natuurlijk niks anders verwacht.
Vandaag zijn Jared, Shannon en Tomo trouwens bij NASA geweest om niet alleen hun nieuwe nummer de ruimte in te sturen maar je kon er ook live je vragen stellen aan astronaut Tom Marshburn. Ik heb dit wel gemist aangezien ik nog niet thuis was, boehoe.
Klik hier om Up In The Air te beluisteren!
Ze kondigden ook aan dat hun nieuwe album 21 mei uitkomt genaamd LOVE LUST FAITH + DREAMS
Ik zal alvast een nieuwe countdown beginnen!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.