30 Seconds To Mars & Paramore's new video

zaterdag 27 april 2013

Heb je dat soms ook dat je niet genoeg kan krijgen van dat ene liedje en dat de video die erbij hoort het nog net iets extra's geeft? Mijn favo band 30 Seconds To Mars bracht zondag hun nieuwe video uit voor Up In The Air. Ik was toen op weekend en bekeek hem al via de iphone. Love the video! Jared is niet enkel zanger en acteur, maar ook vaak het brein achter hun video's. En deze keer hebben ze weeral eens een supervideo!
Weetje: Dita Von Teese speelt er in mee!
 


Naast de nieuwe 30 STM video, ben ik ook compleet weg van de nieuwe Paramore Still Into You. Ik word er helemaal vrolijk van en Haley haar make-up is zo leuk erin. Net als haar witte Dr. Martens schoenen die ik al zolang wil! Ik kijk al uit naar de festivals die eraan komen, genieten van de muziek, sfeer en hopelijk mooie weer. Ja, ik zie het al zitten!
 
 
Wat is jullie favoriete song/video van dit moment?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.