Easy Nail Art - Bourjois

zondag 14 april 2013



Nagelstickers, decoratie en allerlei nagellakstructuren worden steeds vaker uitgebracht. Normaal hou ik het vaak gewoon simpel. Ik experimenteer wel met alle soorten kleuren, maar de laatste tijd hou ik wel meer van glitters en leuke decoratie op mijn nagels.
Op andere beautyblogs kwam ik de Easy Nail Art van Bourjois tegen en die stond dus al vrij snel op mijn wishlist.

Bij de Easy Nail Art zitten twee blaadjes, waarvan één met figuurtjes en een ander met allerlei vormen + er zit ook een rolletje dunne tape bij waarmee je ook vanalles kunt creeën.



Ik kocht deze kit eerlijk gezegd vooral voor de leuke figuurtjes, omdat ik niet zo superhandig ben in nailart, al ben ik wel van plan mij daar eens totaal in te gaan uitleven. Zeker nu dit me wel vooruit gaat helpen.


Je kan best wel altijd een topcoat gebruiken over de sticker heen, want anders gaat hij het niet lang uithouden op je nagels vrees ik. Ik vind ze er in ieder geval heel lief uitzien!

Ik kocht deze Easy Nail Art kit bij Etos, al kan ik niet meer juist zeggen voor hoeveel, ik dacht rond 7€

Houden jullie van nailart?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.