Gosh - Long lasting brow pen

zondag 7 april 2013


Wenkbrauwen kunnen je hele mimiek van je gezicht veranderen. Daarom is het ook belangrijk als je gaat epileren je niet te hevig van start gaat. Je hebt al snel teveel uitgetrokken en dat kan er soms raar uitzien. Ikzelf heb redelijk volle wenkbrauwen, vroeger heb ik ze ook heel dun gehad, maar achteraf gezien stond het me echt niet! Desondanks vind ik vollere wenkbrauwen ook mooier en zijn ze tegenwoordig ook hip. Het kan natuurlijk ook zijn dat je van je zelf maar weinig wenkbrauwharen hebt maar gelukkig kunnen we ze bijtekenen!
Ik kende al de poedervorm en wenkbrauwpotloden, maar tegenwoordig brengen ook meerdere merken een vloeibaar wenkbrauw product uit.
Ik ontdekte dat Gosh een brow pen heeft uitgebracht en was hier wel nieuwsgierig naar.

 
Je kan ze vergelijken met een eyelinerpen.
Er zijn 4 verschillende tinten waarvan ik de kleur 004 Wheat heb. Deze zat er zowat tussenin en zag er zo uit:
 



Mijn wenkbrauwen waar ik niks mee gedaan heb.


Mijn wenkbrauwen met de long lasting brow pen.
Ok, de kleur is ten eerste al veel donkerder uitgevallen dan ik verwachtte, maar ik vind deze brow pen ook niet fijn werken, je kan er geen fijne lijntjes mee maken en dat heb je wel nodig voor een natuurlijk effect, wat ik nu dus helemaal niet heb. Misschien dat het bij de lichtste kleur beter zou geweest zijn, maar ik hou het toch liever op wenkbrauwpoeder. Niet echt een aanrader dus!

De Long Lasting Brow Pen van Gosh is bij Kruidvat te koop voor 8,49€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.