Ombré - yes I did it!

maandag 15 april 2013


Ik vertelde je zo pas nog over Ombré haar. Vrijdag zat ik bij mijn kapster en ben ik ervoor gegaan! Uiteindelijk dacht ik ook, als het echt tegenvalt verander ik het gewoon weer volgende maand. 
Ik heb het redelijk subtiel gehouden en het ook laten overlopen in mijn haren zodat het niet één lijn is, want dat vind ik niet zo mooi. Normaal wordt bij ombré haar de punten geverfd op je eigen haarkleur, maar omdat ik highlights in mijn haren had hebben we het bij mij omgekeerd gedaan en dus 'de uitgroei' geverfd. Dit is ongeveer mijn eigen haarkleur dus kan het nu gewoon verder uitgroeien! Volgende keer ga ik misschien lichtere stukken aan mijn lengtes toevoegen. Kijk even mee naar wat foto's:




De kleur is moeilijk op foto over te brengen, maar ik heb mijn best gedaan.


Het is voor mezelf nog helemaal wennen, zeker omdat mijn haren bovenaan een stuk donkerder zijn en als ik ze dan in een staart of dot doe ziet het er dus heel anders uit.
Laat maar weten wat je ervan vind!

3 opmerkingen

  1. Lookin' good missy! :) Ziet er leuk uit en hoe slim om het omgekeerd te doen zodat je geen last van uitgroei gaat hebben. (want dat blijft toch altijd het vervelende aan haren verven he, die vervelende uitgroei)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.