Deauty Box - Mei

donderdag 23 mei 2013


It's Deauty time! Jeej, gisteren arriveerde de Deautybox, dus weeral een pakketje en ik heb nog een heel leuk pakketje dat op me ligt te wachten bij een vriendin (hint: Riri Woo!).
Vol verwachting ontdekte ik de leuke producten die er weer in zaten.



Garnier Ambre Solaire - BB Cream SPF30 - 50ml
Deze komt als geroepen! De nieuwste BB cream van Garnier met SPF30 en ook fullsize! Aangezien ik, jawel, een klein kleurtje heb van de vakantie zijn mijn foundations net iets te licht. Ik heb deze al getest en hij is nu ideaal voor mij. Hij zit ook fijn, dus ik ga deze zeker gebruiken nu.


Bo-Ho Green Revolution - Terracottapoeder- 9g
Eindelijk nog eens Make-up in de Deautybox! Dit is voor mij altijd een pluspunt en deze bronzer van Bo-Ho lijkt me op het eerste zicht prachtig. Hopelijk is hij niet te donker voor mij.


Avène - Herstellende after-sun lotion - 50ml
Ook heel handig voor mij nu, want geloof het of niet, ik moest de voorlaatste dag van mijn vakantie natuurlijk hier en daar wat verbranden. Ik was wat lui geworden in het smeren denk ik, haha. Ga ik dus ook zeker al kunnen gebruiken.

Klorane - Shampoo met haver - 100ml
Mijn droogshampoo van Klorane die in enkele Deautyboxen geleden zat is net op. Fijn merk, dus ik denk dat deze shampoo ook wel zijn werking gaat doen. Het is een shampoo voor een gevoelige hoofdhuid en kwetsbare haren. Hij maakt ze op een zachte wijze zuiver en beschermd ze tegen toekomstige beschadigingen.


Lamazuna - Gelaatsreiniginsdoekjes - 2 stuks
Het product waar ik het meest nieuwsgierig naar ben. De gelaatsreinigingsdoekjes van Lamazuna zou je gewoon nat moeten maken met warm water, waarmee je dan al je Make-up kan verwijderen. En het belangrijkste, je zou ze kunnen wassen en dan nog eens 300x hergebruiken. Lijkt me wel wat veel, maar wie weet hé!

Leuke box weer! Voor degene met een Deautybox abonnement, wat vonden jullie van deze box?

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.