Life is pretty

zondag 5 mei 2013


Oh, wat heb ik genoten van het prachtige weer dit weekend! Beginnend met door de stad slenteren, een terrasje doen, een ijsje eten, in de zon relaxen, nog meer terrasjes doen, een wandeling door de bloesems, een poging tot een bruin kleurtje opdoen en afsluiten met BBQ!
Ik had zowaar een vakantie gevoel en het gaf me een gelukzalig gevoel.

Voor mij mag het elke dag zo zijn. Morgenvroeg zal weer een realitycheck zijn!
Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf, want ik liep vandaag bijna 4km! Plots gaat het een pak beter dan enkele weken geleden, ik vind het ritme terug en blijkbaar loop ik gewoon beter als het warm is. Geen idee hoe dat komt, ofwel zit het in mijn hoofd. In ieder geval hoop ik dat het zo verder blijft gaan, zodat ik misschien een nieuw doel kan opstellen, 10km? 


Nu is het aftellen voordat ik op vakantie vertrek! Ik heb er ongeloofelijk veel nood aan, mijn batterijen moeten eens volledig opgeladen worden. 

Hoe was jullie weekend? 

1 opmerking

  1. Wat een leuke foto's! Mijn weekend was relaxed :-) Terrasjes gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.