Picture My Life - April #4

woensdag 1 mei 2013


Een nieuwe maand is weer aangebroken, april is in een wervelwind omgevlogen! Eindelijk konden we  genieten van enkele mooie zonnige dagen. Kijk mee hoe mijn maand eruit zag!



Ons hondje Gracie werd begin deze maand 6 jaar! Als puppy was ze enorm schattig, nu is ze vaak nog heel lief al kan ze soms wel heel koppig zijn.


Klaargemaakt voor een etentje! Met mijn kraagje van de H&M wat ik nog steeds heel erg leuk vind. Ik draag trouwens graag zwart en dan in combinatie met roze vind ik te gek. 


Paramore bracht hun nieuwe album deze maand uit en ik ben het onmiddelijk gaan halen. Ik vind het enorm goed, van het laatste nummer krijg ik zelfs kippenvel op het einde en van andere nummers word ik gewoon vrolijk. Ik hoop ze snel nog eens live te zien.


Mijn eerste yoghurtijsje van het jaar! Yumm, ik hield het gezond door framboosjes en watermeloen erbij te nemen.


Genieten van de zon op het terras bij mijn mama. Mijn haren waren toen pas ombré geverfd, maar dat zie je niet zo goed op de foto.


Ik was heel blij toen ik het boek van Cynthia aankreeg! Ik volg haar blog Misslipgloss echt al jaren en ze is ook mijn favoriete blogster. Ik heb het boek nog niet uit, maar ik vind het prachtig ineen gezet, met heel mooie foto's en goede uitleg. Hier komt nog een review van. 


Nagelstickers van Bourjois uittesten!


Ik ben ook op weekend gegaan naar de Ardennen. Hier kon je al een verslagje van lezen.


Hier moesten we zo om lachen, Vaniile ijs met chacoladesaus of braziliaanse. Euhm, braziliaanse? Slechte vertaling toch wel haha. 


Blijft zo mooi, watervallen van Coo met de regenboog!


De grotten van Remouchamps.


Relaxen tijdens een wandeling. Zalig mooi weer en prachtige natuur. 


Het is ook weer tijd om smoothies te maken! Ik vind die met rode vruchten het lekkerst al zou ik ook wel eens wat anders moeten proberen.


Tijd voor de Make-Up. Mijn favoriet moment van de dag, vooral in het weekend als het wat uitgebreider kan zijn. 


Outfit check! Ik probeer mijn haren niet zo vaak meer te stylen met resultaat dat er soms zo een ongewenste krul tevoorschijn komt.


Als ik ben gaan lopen ziet mijn hoofd er altijd als een tomaat uit. Het begint terug beter te gaan. Ik liep zondag in totaal 3km dus voor ik het weet zit ik terug aan 5km. Dat hoop ik ten minste toch!

Soms vergeet ik wel foto's te maken van de dingen die ik allemaal doe, hier ga ik wel wat rekening mee houden.

Hoe was jullie maand? 

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.