Color Boost - Bourjois

dinsdag 18 juni 2013


Sinds ik de Lip Balm Stick van Hema heb ben ik compleet weg van de chubby sticks! Ze zijn zo makkelijk en snel in gebruik. Bourjois bracht onlangs de Color Boost uit en toen ik hem tegen kwam vorig weekend nam ik er eentje mee!



Wat belooft deze Color Boost?
  • Een glossy finish
  • Comfort en hydratatie 10 uur lang
  • Hij is waterproof
  • Bevat SPF 15
  • Bare lipsensation (alsof je niks op je lippen hebt)


De Color Boost komt in 4 kleuren voor. Peach On The Beach werd mijn kleurtje! 
Het is een peachy rozig kleurtje. Ideaal voor de zomer.



Wat vind ik van deze Color Boost:
  • Hij brengt supermakkelijk aan
  • Hij maakt mijn lippen zacht en droogt ze zeker niet uit
  • De pigmentatie is heel erg goed en hij geeft een mooi glansje
  • Ik kan niet zeggen dat hij 10 uur blijft zitten, maar hij houdt het zeker lang uit op je lippen
  • Ik voel wel dat ik iets op mijn lippen heb, maar hij geeft geen plakkerig gevoel, eerder dat ik een lipbalsem opheb

De Color Boost is niet zo romig als die van Hema, maar ik ben er zeker van dat die van Hema ook erg snel op zal geraken
Ik gebruik deze chubby sticks in ieder geval erg graag!

De Color Boost van Bourjois kan je kopen voor 9,99€ 

5 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.