Hydro Soothing Aloë Mask - Skinlite

zaterdag 8 juni 2013


Sinds ik de sheetmaskers tegenkwam op andere blogs was ik enorm nieuwsgierig als ze even fijn zouden zijn als werd gezegd. In de Deautybox van april zaten deze leuke 'maak je eigen sheet masker' dingetjes. Deze vond ik een leuke ontdekking, maar je moet zelf altijd product toevoegen enzo wat het niet zo handig maakt.
Toen ik laatst in Essenza rondsnuffelde kwam ik de sheetmaskers van Skinlite tegen!! Vol enthousiasme nam ik er drie mee. 
Als eerste gebruikte ik het Hydro Soothing Aloë Mask.



Gisteren heb ik een tijd in de zon gelegen om mijn bruin kleurtje te onderhouden. Een kalmerend en vochtinbrengend masker was dan ook maar dan welkom.
Als je het masker uit de verpakking haalt merk je al direct dat deze helemaal doordrengd is met product! In tegenstelling tot mijn eigen sheetmasker uit de Deautybox!
Voor je het op je gezicht aanbrengt moet je het voorzichtig uit elkaar vouwen. Als het helemaal goed zit is het tijd voor ontspanning!



Het masker mag je 15-20 min laten zitten. Het droogt een beetje op, maar is nog steeds goed vochtig als de tijd verstreken is.
Het is moeilijk om verschil in je huid op foto's vast te leggen, toch een kleine poging:


Voor het masker


Met het sheetmasker, ok het blijft er wel wat angstaanjagend uitzien haha


En na het masker.

Ik heb de indruk dat mijn huid na het masker er inderdaad rustiger en ook stralender uitzag. Het masker was kalmerend, ik kan er echt van ontspannen. Aloë Vera geeft me vaak een trekkerig gevoel nadien, maar toch is het masker vochtinbrengend wat ik de dag erna wel heb gemerkt.

Ik hou enorm van deze maskers! Ze zijn superhandig in gebruik en zeer aangenaam. Ik ben benieuwd naar de twee andere soorten die ik nog heb liggen.

De Skinlite sheetmaskers kan je bij Essenza kopen voor 2€

8 opmerkingen

  1. ik heb een keer eerder een sheet masker gebruikt maar voor mijn gevoel heeft het niet hee veel geholpen,wat een mooie ogen heb je trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Seems good!

    Nicky
    www.mywishstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb jij een prachtige huid zonder make-up, niet normaal! lijkt me een fijn masker

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aw dank je, ik vind mijn huid zelf vreselijk met al mijn sproetjes en vlekken :)

      Verwijderen
  4. Lijkt me een fijn masker. Het lijkt me vooral handig dat je hem er gewoon op kan doen en eraf. Is veel minder werk hihi (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dat je al een erg mooie huid heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef nice! Aloe vera = love. Evenals sheetmasks. <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie huid! Ik gebruik eigenlijk nooit sheetmasks, maar ze lijken mij wel ideaal! Ik ga er eens naar kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.