Idéalia BB Cream - Vichy

donderdag 20 juni 2013


Een tijd terug dacht ik dat BB creams  niet voor mij bedoeld waren. Je verzorging, foundation en bescherming ineen dat kan toch nooit goed gaan? Maar ik wil hier nu wel op terugkomen! Nadat ik er een aantal geprobeerd heb, heb ik een favoriet gevonden!



De Idéalia BB Cream van Vichy zit nu in mijn dagelijkse make-up mandje en blijft er zeker een tijd inzitten.
Wat belooft hij: 

  • Verheldert direct
  • Hydrateert
  • Vervaagt fijne lijntjes zichtbaar
  • Verfijnt de huidstructuur
  • Minimmaliseert zichtbaar donkere vlekken
  • Beschermd tegen UVA/UVB (SPF25)
Daarnaast bevat hij geen parabenen en is hij geschikt voor een gevoelige huid. 


Hier draag ik geen make-up



Met de Idéalia BB Cream, lichtjes afgepoederd en de rest van mijn make-up

Het is een zeer fijne BB Cream met een matige dekking, maar dat vind ik voldoende voor overdag. Ik vind een BB Cream trouwens ideaal voor de zomer. Als ik teveel op mijn gezicht smeer glijdt het er vaak al meteen vanaf. Dit werkt 's morgens snel en zo heb je toch voldoende van alles.
Hij smeert goed uit en hij geeft zeker een soort glow aan je huid, misschien net iets teveel waardoor ik hem liever iets afpoeder. Hij ruikt ook heerlijk, maar het parfum had er voor mij niet in moeten zitten, want meestal krijg je daar gevoelige reacties van wat ik wel raar vind voor een Hyporallergeen product. Maar ik heb er gelukkig geen last van en een lekkere geur is natuurlijk altijd positief. 
Hoera voor de Idéalia BB Cream!

Gebruiken jullie een BB Cream en hebben jullie een favoriet?

6 opmerkingen

  1. Ziet er goed uit! Zelf heb ik die van Garnier en die vind ik erg fijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik nu Garnier BB cream.. ik lees steeds gemengde reviews over dit product.. dus ik twijfel nog..
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt niet slecht :-) Ik ben zelf niet zo'n BB liefhebber. Ik kies voor foundation.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks good. I like how it gives a light coverage just to even out your skin besides that you have amazing skin :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klink goed, deze wil ik ook proberen

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.