Blush - Avril

zaterdag 7 september 2013


In de verjaardagsbox van Deauty zat deze blush van Avril. De producten van het franse beautymerk bestaan bijna helemaal uit natuurlijke ingrediënten. Ik was al erg tevreden met een oogpotlood van Avril dat in de vorige box zat, maar hoe zit het nu met de blush?


Ik heb hem in de kleur Cuisse De Nymphe, een matte roze kleur met een erg goede pigmentatie! Je hebt dus echt niet veel nodig om een mooie glos op je wangen te zetten.
De blush brengt makkelijk aan en blend goed uit. 
Hij blijft ook mooi op zijn plek gedurende de dag. Prima blush dus! 
Extra: Hij bevat geen parabenen of phenoxyethanol! (Deze zouden schadelijk kunnen zijn voor de gezondheid)


Hier draag ik Cuisse De Nymphe van Avril.
Zéér mooi blush vind ik zelf! Het hangt vaak van mijn stemming af welke blush ik zou kiezen, maar meestal is dit wel een perzik kleur of roze. Ik ben dus zeer tevreden!

Avril is jammer genoeg hier niet te verkrijgen, maar je kan het wel online bestellen.

11 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.