Perfect Blur - Garnier

maandag 9 september 2013


Primers, het redmiddel om je make up er op zijn mooist en zolang mogelijk te laten zitten. Ik gebruik ze graag, want ze maken je gezicht gladder en zo brengt je make up erg makkelijk aan. Perfect Blur van Garnier zat in de verjaardagsbox van Deauty en heb ik de laatste dagen vaak gebruikt.




Perfect Blur zorgt voor een vervagende gladmakende basis in 5sec. Hij bevat licht weerkaatsende deeltjes en hij belooft ook het zichtbaar vervagen van:


  • Rimpels
  • Imperfecties
  • Poriën
  • Glans



Klinkt allemaal veel belovend. Een negatief punt is wel dat deze primer siliconen bevat, jammer genoeg net zoals zoveel andere primers. Zelfs in mijn geliefde MAC primer zitten siliconen.



Ik weet niet als ik net een foutje heb bij mijn Perfect Blur, maar hij komt er redelijk moeizaam uit. Ik vergelijk het effect een beetje met een slagroomspuitbus die op zijn einde is haha. Beetje jammer wel.
Het aanbrengen van deze primer gaat heel vlot. Hij is enorm glad en voelt zacht aan op mijn huid.
Mijn foundation brengt ook moeiteloos aan zonder vlekken of strepen. 


Met Perfect Blur onder mijn make up.

Ik vind het eindresultaat met deze primer er mooi uitzien. Ik krijg er een gezonde glans van, maar erg matterend is hij dus niet, ik moet zeker nog afpoederen. Mijn huid ziet er goed uit, porieën en imperfecties vervagen inderdaad. Van echte rimpels heb ik nog geen last dus hier kan ik niet over oordelen en het belangrijkste: hij laat mijn make up mooi zitten voor de rest van de dag! Ik ben zeer tevreden over deze primer. 

Perfect Blur van Garnier is te koop voor 10,99€

5 opmerkingen

  1. Ik had geen idee dat Garnier zulke primers verkocht, wat een handig product!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha.. ik denk net hetzelfde over de slagroomspuitbus! Geen foutje dus.. :) Ik ben echt fan van dit product! Mijn review komt later deze week!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt goed alleen jammer dat het product er lastig uitkomt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Hij "blurred" je huid echt ;)

    Liefs,.

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.