Caudalie - reinigingsmousse

woensdag 9 oktober 2013




Mag ik aan jullie voorstellen? Ik heb een nieuw vriendje in mijn reinigingsritueel verwelkomd en wel in mijn ochtendritueel. Nieuwsgierig?


Ik heb het over de reinigingsmousse van Caudalie. 
Het verzorgingsgamma van Caudalie is helemaal natuurlijk en op basis van druiven gemaakt. Dit ruik je ook meteen.
Waarom ik 's morgens een reinigingsmousse gebruik? Ik vind het enorm aangenaam om 's ochtends mijn huid te reinigen met een mousse, omdat ze zacht aanvoelen en het snel in gebruik is. 's Ochtends moet alles ook wat sneller gaan weet je wel.


Wat ik zo fijn vind aan deze mousse is eerst en vooral de geur, hij ruikt naar druiven en salie, erg fris! Hij voelt heel zacht aan op mijn huid, verdeelt moeiteloos en is makkelijk af te spoelen met water. Hierna voelt mijn huid zuiver aan zonder een trekkerig gevoel. 


Tussen mijn andere twee vriendjes waar hij nu wel een tijdje blijft zitten!

Wat gebruiken jullie het liefst in de ochtend om je huid te reinigen?

6 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.