Favorieten #2

donderdag 20 februari 2014


Wie mijn blog al even volgt weet dat ik niet mijn maandelijkse favorieten aan jullie toon. Gewoonweg omdat ik vaak een product voor lange tijd gebruik als ik het echt goed vind. Ik kan jullie wel mijn favorieten laten zien die voor mij dit moment wel de moeite waard zijn. 



Ik heb hem nog niet lang in mijn bezit, maar ik ben nu al totaal verkocht aan mijn Naked 3 palette van Urban Decay. Klik hier voor een uitgebreidde review en hier voor een look ervan. 
Ook het Essence All About Matt! poeder is er zeker eentje die ik je kan aanraden. Het is zó een fijn poeder wat je nauwelijks ziet zitten en matteert mijn huid perfect.
Mijn eerste Chanel lipstick Rouge Coco Triomphe zou ik ook niet meer willen wegdenken. Prachtig kleurtje!



Dit is mijn eerste fles Sensibio H2O van Bioderma en waarschijnlijk niet mijn laatste. Ook ik ben uiteindelijk bezwijkt aan dit iconisch micellair waterje. Hij is zo zacht voor mijn huid en haalt mijn make-up en mascara er moeiteloos af. 
Als het Miraculous Oil van Fructis niet in de Deauty box een tijd terug zat had ik misschien nooit geweten hoe prettig deze haarolie wel niet is. Mijn punten zijn mooi verzorgd en glanzend + ik krijg er makkelijker mijn haren mee in model. 



Eentje die ik terug onder het stof heb bovengehaald: mijn Beautyblender! Ik vergat hem altijd omdat ik meestal mijn foundation met een bufferkwast aanbreng. Toch wou ik hem opnieuw proberen en nu gebruik ik hem zo goed als dagelijks. Hij geeft een mooie natuurlijke dekking.

Wat zijn jou favorieten van nu?

9 opmerkingen

  1. Je gebruikt mooie producten! Ik ben momenteel fan van het micellaire water van Garnier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook super graag die Naked 3, heb de Naked 2 en ik gebruik hem bijna altijd! :) Voor dat poeder van Essence ga ik eens moeten gaan kijken in de winkel. Ik zoek al lang naar zoiets! Toffe producten!

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten, de nakend palette 3 wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik gebruik mijn beautyblender ook met periodes, nu ben ik er weer helemaal verslaafd aan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die Chanel lipstick! Ik kan ook niet meer zonder de Bioderma Sensibio!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa de Naked 3 is ook echt nu al mijn favoriet!! Maar die lipstick is ook wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie producten die je hebt gekozen! ik heb mijn kwasten en foundation die ik in mijn laatste video's allemaal gebruik en het setje van catrice voor mijn wenkbrauwen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke producten! Zelf breng ik ook mijn foundation aan met een beautyblender!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.