Spring Love

woensdag 19 maart 2014


Officieel begint morgen pas de lente, maar hij lijkt al even in het land te zijn. Voor mij is de lente het seizoen waar ik het vrolijkst van wordt. Waarom vertel ik je vandaag!


 In de lente komt de zon weer vroeger op en het blijft eindelijk langer licht
We laten het depressief sfeertje van de winter achter de rug
Alles staat terug in bloei, zodat er terug meer kleur in de natuur komt
Hier dichtbij staat een straat vol Prunus bomen, die in de lente roze bloemetjes hebben. Ik ben er helemaal verliefd op!
We hebben terug mooier weer en warmere dagen


Het is volop tulpen seizoen 
 Je krijgt meteen terug zin om te gaan sporten
 Het is weer tijd om pastelnagellak te dragen


Laten we niet vergeten dat Pasen in de lente valt wat wilt zeggen: een overdosis paaseitjes 
We kunnen geen nee meer zeggen tegen ijsjes
De festivals komen weer dichterbij
Terrasjesweer!!
En daar kan ook al een eerste BBQ bijkomen
De kleurrijke jurkjes kunnen ook terug naar boven worden gehaald
Het aardbeienseizoen start in april
...

Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar heb het toch wel duidelijk genoeg gemaakt denk ik! 
Ben jij ook zo into de lente?

4 opmerkingen

  1. Ik ben het eens met all of the above. Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja laat de lente maar komen!!!! lekker op terrasjes zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met alle punten die je hebt genoemd ben ik het mee eens.
    De lente is heerlijk, alle mensen die vrolijk zijn, het heerlijke weer en drankjes doen op terrasjes. I love it!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk vooral uit naar het mooie weer :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.