Opgemaakt - April

zaterdag 3 mei 2014


Wat heb ik afgelopen maand mijn best gedaan. Mijn opgemaakt zakje begon aardig vol te geraken en dan zijn er enkele producten nog nèt niet leeg, maar die komen er volgende maand dus wel bij. Lees verder om te zien welke producten een tripje richting vuilbak gaan maken.



- Klorane Shampoo met kinine en vitamine B
Deze shampoo zou haaruitval tegengaan. Ik heb met momenten wel last van veel haarverlies, maar kan niet zeggen dat deze dit echt verminderde. Daarvoor moet je hem misschien langer gebruiken.

- Biosilk Silk Theraphy Shampoo
Kleine mini die ik eens meekreeg bij Douglas. Ik schrijf niet vaak over mini's, maar ik vond dat deze meteen mijn haren een stuk zachter maakte. Fijne shampoo.


- Bioderma Sensibio H2O
Ik denk niet dat ik dit micellair water nog moet voorstellen. Hij werkt heel fijn en verwijdert mijn make-up in één, twee, drie. TOP!

- L'Oréal Skin Perfection serum
Zoals je misschien ziet zit er nog een beetje product in, maar het is een glazen flesje wat ik niet openkrijg dus frustratie alom. Voor mij was dit wel een goede serum, maar ook niet wauw.

- Nuxe Crème Prodigieuse 
Nuxe scoort bij mij met deze crème wel, heerlijke geur en zacht voor mijn huid. 

- Yves Rocher Tradition de Hamman
Ik kom niet zo vaak meer bij Yves Rocher, maar voor dit masker zou ik zeker nog eens teruggaan (als het toch nog te verkrijgen is). Hij ruikt echt zalig en geeft meteen een ontspannend effect, wat waarschijnlijk te danken is aan de Moroccan argan oil die erin zit. 

- Clarisonic reinigingsborstel
Om de drie maanden kan je best je reinigingsborstel veranderen dus werd het hoog tijd om nieuwe te bestellen. Je merkt het zoals bij een tandenborstel, als de haartjes uiteen beginnen te staan dan is het moment aangebroken!


- Korres Body Butter Guava
Als je van kokos houdt is dit zeker wel een body butter voor jou. Hij is heel voedend, maar trekt alleen niet zo heel snel in. 

- Bioderma Atoderm Gel Douche
Ik vond deze douchegel persoonlijk maar niks. Hij is voor een droge gevoelige huid, maar ik vond dat hij mijn huid niet echt zacht maakte en hij heeft een neutrale geur terwijl ik liever een fruitige of ontspannende geur heb. 


- Georgio Armani 'Armani Code'
Een parfum opmaken gebeurt hier ook niet vaak. Armani Code had ik al veel te lang staan dus besloot hem toch helemaal op te maken voordat hij slecht werd. Ik vind hem nog steeds lekker ruiken, maar meestal groei ik na een tijd uit een geur en wil ik toch weer iets anders.

Wat heb jij zoal opgemaakt?

7 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.