Summer Whishlist

vrijdag 23 mei 2014


Ik heb het de laatste weken zo druk dat het bloggen wat verwaarloost lijkt te raken. Ook al heb ik nog zoveel leuks om te reviewen, ik ben 's avonds doodop na het werk en dan moet ik nog tweemaal per week mijn rugrevalidatie in het ziekenhuis doen en ben ik ook nog bezig met kickboks één keer in de week waarvoor ik me lang geleden heb ingeschreven. Erg leuk dat wel, maar vergeet dan niet dat ik mijn huishouden nog moet doen en een kat heb die mijn volledige aandacht opeist als ik thuis ben (lees: mijn laptop mag niet op de schoot, want daar moet Bo zitten) dus dan schiet er soms niet veel tijd meer over en daar word ik wel wat droevig van, want een minder artikel plaatsen vind ik nooit leuk. Elke blogger weet wel dat hier allemaal veel tijd in kruipt. Ok, dat moest me even van mijn hart, maar nu weet je dat er al eens een dagje geen artikel online komt.
Ik heb wel de tijd gehad om te wishlisten! Mijn summer wishlist is af. Hij is niet erg uitgebreidt dus wel haalbaar!


1. Escada - Born In Paradise
Vanaf dat ik dit heerlijk geurtje in de winkel rook kan ik niet wachten om hem te hebben. Er zit kokos in en laat ik daar nu net een beetje verslaafd aan zijn de laatste tijd. De Escada geurtjes zijn altijd lekker zoet, helemaal mijn ding dus.

2. iPad mini
De iPad stond al een hele tijd terug op mijn wishlist, maar tot nu toe bleef ik altijd twijfelen. Nu zit de iPad mini weer in mijn gedachten, omdat deze toch net wat makkelijker is om mee te nemen. Mijn birthday is ook niet ver weg meer, just saying.

3. Too Faced - Chocolate Bar palette
Sinds ik dit palette zag bij Samantha van Batalash krijg ik het niet uit mijn hoofd. Echt prachtige, goed gepigmenteerde kleuren waar je zoveel verschillende kanten mee uit kan. Me loves!

4. Lancaster - Self Tan Beauty: A week in Ibiza
Onlangs toen ik mijn zelfbruiner van L'Oréal naar bovenhaalde werkte die niet meer zoals het moest. De mousse kwam er vloeibaar uit.. frustratie alom + aan die geur raak ik nooit gewend. Ik wil graag eens een high end zelfbruiner proberen. Mijn benen zullen dit in ieder geval wel appreciëren.

5. Benefit - They're real Push Up Liner
Winged eyeliner addict als ik ben zoek ik nog steeds naar de eyeliner die niet uitdroogt en waar je een strakke wing mee kan maken. Ik ben heel erg benieuwd naar deze ofwel wil ik die van Kat Von D, dit wordt nog even een dilemma. 

6. Vans - Cedar sneakers
Dit zijn de sneakers die al een tijdje mijn ogen uitsteken bij Zalando. Ze zijn helemaal mijn kleur en ik wou graag sneakers met bloemen dus kopen of niet? 

Wat staat er zoal op jou summer wishlist? 

10 opmerkingen

  1. Mooie wishlist! De ipad mini is echt heel erg fijn, heb hem zelf ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eyeliner wil ik ook erg graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke wishlist, een ipad mini is echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wishlisht meid ik heb al iets wat ik heel graag wilde hebben dat gisteren is binnen gekomen :) canon eos 60d! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie wishlist! Het palette van Too Faced en de eyeliner van Benefit wil ik ook nog graag gaan proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sneakers en dat geurtje van Escada spreken me enorm aan. Leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. misschien moet ik toch ook maar eens aan de self tan..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie wishlist! Ik heb dat parfum van escada, en het is een aanrader ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toevallig ben ik ook bezig met mijn wishlist! De parfum van Escada is echt heerlijk, en mooi palette!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.