NYX - Jumbo Eye Pencil 'Milk'

dinsdag 10 juni 2014


Soms heb je heb van die items die al jaren op je verlanglijstje staan en het er eindelijk van gekomen is om ze te kopen. Ik had al een Jumbo Eye Pencil van NYX, namelijk de zwarte 'Black Bean' die ik superhandig vind om een smokey eye mee te maken, maar deze is toch ook wel een must have! Waarom? Wel ik zal het je vertellen! 



De NYX Jumbo Eye Pencil in de kleur Milk is een geweldig romige potlood met een top pigmentatie. Hij brengt zo fijn aan en blend gemakkelijk uit. Ik wou hem vooral om oogschaduwkleuren intenser te maken, maar ook om die-hard te shapen wordt hij gebruikt (wil ik ook zeker eens proberen!). 


Milk is ook echt melk wit. Aangezien wit er voor bekend staat te weerkaatsen zal elke kleur die je eroverheen brengt meer naar voor komen en intenser lijken. Ik gebruikte hem alvast voor mijn ooglook van afgelopen zondag. De meeste oogschaduws die ik gebruikte waren al gepigmenteerd, maar nu was het resultaat echt een colour pop! 


Om het verschil te laten zien: links bracht ik lobster van Catrice aan zonder Jumbo Eye Pencil en rechts mèt. 
Mooi verschil toch?

De kleuren blijven ook supergoed zitten dus hij is ook fijn om als basis te gebruiken. Ik bestelde die van mij op de webshop van Douglas voor 5,49€. 

16 opmerkingen

  1. Echt een duidelijk verschil! Ik hoor zoveel goede dingen over dit product dat ik hem zelf ook graag wil uit proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze wil ik ook al zo lang! Ik heb het gevoel dat mijn felle kleurtjes oogschaduw nooit gepigmenteerd genoeg zijn..

    De 2 keer dat ik al eens in een Douglas ben geweest, was deze natuurlijk steeds uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook al een aantal jaar en het is inderdaad een musthave :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschil zeg! Ik ben al tijden benieuwd naar dit product.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een verschil zeg. Prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb deze ook een gebruik ik altijd voor ik mijn oogschaduw aanbreng! liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi verschil! De kleur komt nu veel mooier naar voren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een duidelijk verschil zeg. Ik wist niet dat je dat met zo'n potlood kon bewerkstelligen. MooI!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een verschil! Ik denk dat als ik de volgende keer naar de kruidvat ga dat ik deze koop, want zoiets heb ik nog niet in mijn stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hem ook, en ik gebruik hem nu vrijwel altijd in mijn ooglooks haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hem ook, maar helaas werkt deze voor mij als basis niet zo goed, ik ga toch nog creasen. Bovenop een primer wel, maar dat is vaak dan weer een stap die ik oversla, als ik haast heb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW! Wat een verschil zeg. Misschien maar eens aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, da's echt wel een groot verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik gebruik deze al jaren als basis om felle ooglooks te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.