Picture My Life - Augustus #20

dinsdag 2 september 2014


Ben ik blij dat gisteren voor mij niet de eerste schooldag was, want 1 september vond ik vroeger redelijk rampzalig. Maar ik leef wel mee met iedereen haha. Wat gaat het toch snel allemaal, ook augustus was omgevlogen, maar superleuk geweest. Kijk maar mee...



Een moment waar ik zolang naar uitkeek: sushi avondje met een vriendin! We lieten het leveren van bij Esaki in Hasselt en maakte het erg gezellig.


In Hasselt is er sinds kort een nieuwe bagels zaak: Eve & Molly's. Jammer genoeg was er net een ongelukje gebeurt, waardoor de keuken dicht was. We gingen toen naar Quiche Café waar ze ook bagels hebben, heel lekker!


Ik stond om 10u aan de MAC Store, want de Kelly & Sharon Osbourne collectie kwam 2 augustus uit. Hello Kelly Yum Yum!


Toen ik bij Albert Heijn was en de chocoladerepen van Tony's Chocolonely tegenkwam moest ik er natuurlijk eentje meenemen. Als chocolate addict kan ik wel zeggen dat hij overheerlijk is. 


Dreamy selfie


Het lopen werd weer opgenomen, jawel! Zalig om 's morgens langs de vijvers te lopen. Ik hou van de natuur.


Mijn Purity reiniger was op dus ik besloot hem opnieuw te kopen. Ook kreeg ik een gratis Clarisonic borstel doordat ik online een enquête had ingevuld van Ici Paris XL. 


Pukkelpop 2014 was weer een feestje! 


Net voor ik op reis vertrok kreeg ik het moeilijk om mijne tijger Bo achter te laten. Gelukkig werd er goed voor hem gezorgd en gaf ik hem extra knuffels toen ik terug was. 


Ik ging een weekje naar het mooie Griekenland. Een verslagje hiervan kan je hier lezen. 


Bij Catrice liet ik me even gaan tussen al hun nieuwtjes. Het zal wel een Catrice weekje worden op de blog, want ik heb al redelijk wat getest!


September gaat een rustige maand worden. Weer hard werken en met vriendinnen afspreken. Ook loopt mijn rugrevalidatie programma na een half jaar ten einde wat ik aan één kant wel jammer vind, het begon een routine te worden en ik ga het wel missen daar.
Ik begin trouwens al serieuze herfstkriebels te krijgen. Binnenkort een nieuwe voorraad (geur)kaarsjes halen!

6 opmerkingen

  1. OH die food pics, yummy Ik heb er direct honger van! Super leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik begin ook al serieuze herfstkriebel te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kelly jum jum ziet er echt geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Ik krijg ook echt al herfstkriebels haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wat heb je leuke foto's gemaakt zeg. Tony is zoooo lekker haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh die Tony's chocolade is zoooo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.