E.l.f. - Cream Eyeshadow 'Purple Pleaser'

donderdag 30 oktober 2014




Ik werd enkele weken terug gecontacteerd om wat nieuwe Elf producten uit te testen. Hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen, want Elf is een erg leuk budgetmerk! Voor mij sprongen er meteen enkele producten bovenuit zoals de nieuwe Cream Eyeshadows. Als er iets is wat ik qua make-up dit jaar meer ben beginnen gebruiken en ook door vele merken werd uitgebracht zijn het wel de crème oogschaduws. Je kan er nu eenmaal snel een look mee maken, het zou muurvast moeten blijven zitten en ziet er erg mooi uit. Hoe zou deze van Elf het doen?


Het moet gezegd zijn: de nieuwe Elf verpakkingen zien er geweldig uit! Zeker niet goedkoop, waarmee ze niet moeten onderdoen aan de duurdere merken. 


De Cream Eyeshadows komen in drie kleuren, waarvan ik koos voor Purple Pleaser. 
Ze zouden ultra gepigmenteerd, zijdezacht en makkelijk te vervagen zijn.  


Swatch
Ziet er goed uit!



Een lastig gevalletje om te fotograferen, want het lijkt alsof ik de oogschaduw niet naar boven heb geblend, maar dat heb ik wel degelijk gedaan. Op mijn ooglid heb ik wel het meeste product aangebracht, waardoor dit er echt uitsprong.
De pigmentatie is zeker wel aanwezig! Ik vind het een prachtige kleur. Als ik een crème oogschaduw gebruik is het ook de bedoeling dat ik geen andere kleuren moet toevoegen en dat is hier ook niet nodig. Enkel eyeliner geeft de look vaak nog dat tikkeltje meer. 
Het aanbrengen ging makkelijk, meestal gebruik ik hiervoor mijn vingers. 
Zelfs als ik geen primer ophad bleef deze Cream Eyeshadow nog perfect op zijn plaats zitten een hele dag! Dit is wat een goede Cream Eyeshadow zou moeten zijn. 



De Cream Eyeshadows van E.l.f. zijn online te koop voor €4.

8 opmerkingen

  1. Ik vind hem heel erg mooi! Fijn ook dat die goed blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kleurtje! De verpakking ziet er inderdaad luxueus uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur, hij staat je ook erg goed. Volgens mij blijven dit soort oogschaduwen altijd wel langer zitten omdat ze creamy zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje, maar lijkt me inderdaad niet makkelijk te fotograferen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er erg mooi uit, jouw lijntje is ook altijd zo mooi haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.