Herbacin - Wuta Kamille

vrijdag 12 december 2014


Beginnen jou handen ook moeite te krijgen om de koude te doorstaan? Vooral de vrieskoude dagen doen mijn handen geen goed. Vanaf het moment dat ze zo droog als schuurpapier beginnen aan te voelen, wordt er hier eentje gek. Ik probeer mijn handen steeds goed te verzorgen, want berimpelde handen daar pas ik toch liever voor. Het lukt ook niet altijd om ze overdag in te smeren en daardoor is een goede handcrème voor mij echt een must. Met de Wuta Kamille handcrème van Herbacin die in mijn gewonnen pakket zat denk ik wel dat ik de winter goed ga doorkomen.. 



De Wuta Kamille handcrème zit in een klein tinnetje. Je zou eerder denken dat het een lippenbalsem is, maar het is wel degelijk een handcrème. Misschien is het wel minder handig en hygiënisch, maar ik gebruik deze enkel 's avonds voor het slapen gaan. Om hem mee te nemen is iets minder geschikt. 
De crème heeft een vrij dikke textuur en doet mij denken aan de geur van uiercrème. Niet direct mijn favoriet, maar daar draait het ook niet altijd om. 

Functie: beschermen, herstellen en verzorgen 

Als ik mijn handen met Wuta Kamille insmeer voel ik meteen de beschermende laag die hij achterlaat. Hij trekt vrij snel in en de glycerine die hij bevat zorgt ervoor dat mijn handen fluweelzacht worden. Dit had ik niet verwacht, maar deze handcrème houdt mijn handen gevoed en herstelt ze meteen. Zelfs de volgende ochtend voel ik zeker nog het effect ervan, wat andere handcrèmes vaak niet doen. Aanrader!


De Herbacin Wuta Kamille handcrème is oa te koop bij kruidvat en Di. De prijs ervan weet ik niet, omdat ik deze gewonnen heb, maar volgens mij kost hij maar een paar euro. 

7 opmerkingen

  1. Bedankt voorde tip! Mijn handen doen doms gewoon pijn door de droogte :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze handcrème klinkt goed. Ik heb ook met dit weer meer last van droge handen dan normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm de substantie ziet er heerlijk dik en verzorgend uit. Volgens mij echt een ideaal product voor tijdens de koude en gure winterdagen, dan worden mijn handen altijd zo droog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er heel voedend uit ! Maar ik heb al zoveel handcremes liggen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier heb ik vroeger echt twee potjes van opgemaakt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze ook al gebruikt en vind het écht superspul. Zéker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.