Picture My Life | Januari #24

zondag 1 februari 2015


Dat januari erop zit vind ik eigenlijk niet zo erg. Ik ben zelfs de winter al grondig beu en kijk zo uit naar de lente. Al ga ik nog wat geduld moeten hebben, want het weerbericht voor de komende week beloofd vooral koude, sneeuwbuien en vriezen. 
Vandaag geef ik je nog een klein foto verslag van deze winterse maand. 


 Je kan niet geloven hoe ontzettend blij ik ben met mijn nieuwe camera! Mijn ringflits heb ik nog niet veel gebruikt, maar zodra ik wat meer tijd heb ga ik testen hoe ik er het mooiste resultaat mee krijg. 
Een hele dag regen, koude en wind maakt een mens niet bepaald vrolijk. Ik was dan ook blij dat ik telkens de auto kon invluchten. 


Ik maakte al een artikel over mijn Inglot prijsje. Het was een fijne ervaring om met de wedstrijd mee te doen! 



Mijn liefste metekindje werd begin januari 3 jaar. Hierdoor sta je weer even stil hoe snel de tijd wel niet gaat! Voor haar verjaardag nam ik ze mee naar Plopsaland in Hasselt. Een dag waar ze helemaal in haar nopjes was en waar de meter mee in het ballenbad kon ;) 



Zelden eet ik fastfood, maar ik had er zo'n zin in dat ik het zelf maakte. Lijkt me ook net iets gezonder en zoveel lekkerder! 
Wat ik zoal op mijn gezicht smeer in het weekend




Gezonde brownie? Ja, dat bestaat! 


Als ik even vrije tijd heb en het weer zit mee dan profiteer ik ervan om zoveel mogelijk product foto's te maken. Ik kan trouwens al verklappen dat ik compleet weg ben van de Melted lipstick van Too Faced. Je gaat nog even op mijn review moeten wachten, want ik zit hier met een monster (koortsblaas) op mijn lip. 


Ja, ook ik wou even een foto van de sneeuw posten! Ik vind het gewoon zo mooi, maar vanaf nu mag de sneeuw wegblijven hoor. Eén weekendje was genoeg.


Mijn look met het Arabian Nights palette van Sleek had je nog te goed. Ik ga er zeker nog meerdere uit maken.  


Een zondagochtend waar ik van hou: heerlijke pistolets gehaald met een perfect zacht gekookt eitje en een serie op de achtergrond.  


Na lange tijd nog eens bij Coffee Café geraakt. Fijn bijbabbelen met een vriendin en genieten van mijn heerlijke Black & White latté. 

Me even weer verwend! Volgende week komt er een winactie aan met een product wat hier op de foto staat. Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Nog even afwachten haha.  


Ik zei het een tijdje terug al dat ik bij de vasten geen snoep en koekjes ga eten. Volledig suikervrij gaat iets teveel van het goede zijn, maar dit gaat ook al heel wat worden! Vandaar dat ik me al in de paaseitjes stort, want die kan ik altijd moeilijk weerstaan. 




♥ 

13 opmerkingen

  1. Leuke foto's! Leuk dat je met je metekindje naar Plopsaland bent geweest. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke foto's! Het leed dat koortsblaasjes heet, erg herkenbaar! Ik krijg er meestal wanneer ik net een nieuwe lippenstift heb gekocht waardoor ik altijd eeuwen (zo lijkt het in elk geval) moet wachten vooraleer ik ze kan gebruiken haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's! En wauw die camera! Hoop er ook ooit echt een goede te kunnen kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om te lezen ben heel benieuwd naar het product van Too Faced, ik wil graag de Anastasia dipbrow bestellen maar bij ongeveer 50 euro kan je pas met paypal betalen. Misschien dat ik hem na je review mee bestel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne pics! Nu wil ik ook naar coffee café...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's allemaal :D Zo te horen ben je blij met je camera. Ooh die MAC lipsticks <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf het zeggen: die ooglook is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Waar ik woon, heeft het helaas nog niet gesneeuwd, of in ieder geval toch geen sneeuw die even bleef liggen. Van mij mag het dus nog een keer goed sneeuwen en dan mag de lente beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh die latte ziet er wel heel erg lekker uit, jammie :)

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, zo'n overzichtje vol fijn make-upjes en lekker eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zou je misschien het recept van die brownie kunnen posten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het recept komt van The Beauty Assistant. Je kan het hier vinden: http://www.thebeautyassistant.nl/2014/12/recept-clean-brownie/
      :)

      Verwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.