Opgemaakt | Maart '15

maandag 6 april 2015


Ook een overdosis chocolade binnengekregen gisteren? Vandaag zal ik toch wel wat langer gaan sporten denk ik, haha. Ik heb zo genoten om terug van al dat lekkers te kunnen genieten, want ja ik heb het 40 dagen volgehouden! Ik ben toch wel best trots op mezelf. Nu wilt dat niet zeggen dat ik me elke dag ga laten gaan, nee het voelt zelfs goed om minder te snoepen en vandaag voelde ik me zelfs een heel klein beetje schuldig nadat ik mijn eerste paaseitje at. Zo raar wat voor invloed dit op mij heeft gehad en die 2 kg die eraf is mogen ook daar blijven! 
Maar bon, tot zover een persoonlijke update. Back to business: mijn opgemaakte producten van de maand maart! 



Bumble and Bumble - Bb Gentle shampoo + Bb Super Rich Conditioner
Ik was vorig jaar toen ik deze twee pas aanschafte erg enthousiast, want ik wou Bumble and Bumble allang proberen. Het is een high end kappersmerk dus niet bepaald goedkoop. Wel doe je heel lang met ze, want ik gebruikte ze sinds juli vorig jaar en ze zijn nu dus leeg. 
Niet dat deze shampoo en conditioner slecht zijn, maar ik had er toch meer van verwacht. Soms merk je pas na lange tijd het effect, maar ondanks ze voedend zou werken merkte ik er toch te weinig van. Dan ben ik veel meer fan van de Surf en Thickening spray! 



The Body Shop - Japanese Cherry Blossom + Blueberry Body Butter 
Nee, eigenlijk heb ik geen twee body butters opgemaakt, want de Japanese Cherry Blossom body butter was gewoon niet goed meer. Hij had allang een rare geur en aangezien ik hem toch niet meer zou gebruiken werd het tijd om hem weg te doen.
Wie mij al even volgt weet dat ik een serieuze voorraad van de Blueberry body butter heb (volgens mij heb ik er nu nog eentje). Ik ben hierdoor de geur ook wel wat beu geraakt, maar het blijft een heel fijne body butter. 


Bourjois - Healthy Mix foundation
Misschien wat raar, omdat je hem hier niet erg vaak hebt voorbij zien komen, maar toch is dit één van mijn favoriete foundations. Deze gebruik ik vooral door de week als ik moet werken. Hij geeft echt de mooiste glow van al de foundations die ik heb. Zijn dekking is medium en hij blijft goed zitten. Ook vind ik het geweldig dat je de foundation tot de laatste druppel eruit krijgt doordat hij naar boven geduwd wordt! Volgens mij ga ik hem wel opnieuw kopen. 


Garnier - Micellair reinigingswater
Deze vraagt niet veel uitleg meer, want ik blijf hem gewoon opnieuw kopen. Zegt genoeg hé!

Philosophy - When Hope Is Not Enough serum
Al ben ik heel enthousiast over mijn nieuw Origins serum toch mis ik deze wel. Hij maakte mijn huid net wat gladder. Zuinig kan ik hem wel niet noemen, je kan hem moeilijk doseren. 

♥ 

11 opmerkingen

  1. Je mag ook trots op jezelf zijn dat je het zo goed hebt vol gehouden hebt!

    Wat een mooie producten heb je opgemaakt afgelopen maand. Ik ben nog steeds benieuwd naar Garnier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke artikelen, vooral die van the Body Shop! En ik heb mezelf best ingehouden qua chocolade. Ik ben dan ook niet de grootste fan er van haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel fijne producten opgemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super goed dat je het 40 dagen hebt volgehouden! Mooie producten trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super fijne producten heb je opgemaakt ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat spul van Garnier gaat er bij mij ook snel door hihi! :) En momenteel ben ik in een soort van body butter opmaak fase ofzo.. plots gaan ze allemaal leeg. :) Gelukkig heb ik ook altijd een voorraadje klaarstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt zo te zien fijne producten opgemaakt. Die foundation lijkt me heel fijn, volgens mij heb ik een andere versie daarvan. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne producten heb je opgemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn foundation is bijna op. Ik denk dat ik die van Bourjois is ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah, die blueberry bodybutter HEERLIJK. Ik hou zoveel van alles dat met bosbessen te maken heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt fijne producten opgemaakt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.