Beau De L'Or | Divine Sensation

donderdag 21 mei 2015


Een extraatje voor in je skincare routine daar ben ik altijd wel voor te vinden. Neem nu de gezichtsspray Divine Sensation van Beau De L'Or. Misschien klinkt hij nog niet zo bekend voor vele van jullie, maar ik las er wel al positieve reviews van en toen ik Beau De L'Or tegenkwam op de Beautygloss Party besloot ik hem mee te nemen. 


Even wat achtergrond informatie hoe Divine Sensation van Beau De L'Or is onstaan:
Laurette Van Nijenbandring de Boer startte enkele jaren terug Beau De L'Or als schoonheidssalon in Amsterdam. Door het vele reizen in haar beroep vond ze dat de vluchten haar handen en gezicht droog en gespannen maakten.  Ze wou een product ontwikkelen dat al deze kwaaltjes in één keer zou aanpakken. Na een jaar lange zoektocht naar de perfecte formule ontstond Divine Sensation.  
Divine Sensation lift, verzacht en verfrist de huid. 

Het unieke aan deze spray is de combinatie van van oa bergamot en cashmere. Deze zorgen samen voor de meerdere werkingen tegelijkertijd. Cashmere zorgt dan ook nog eens voor het voeden en zacht maken van je huid. 

Je kan de spray zowel op je gezicht, hals en handen gebruiken. Ook over je make-up is hij erg fijn, want hij fixeert deze. Enkel het gebruik op poederfoundation wordt afgeraden. 
Hij heeft een heerlijke rozengeur die ook een heel tijdje blijft hangen. 



Mijn ervaring met Divine Sensation:

Ik kan begrijpen waarom deze spray zeker een must have is als je een lange vlucht in het vooruitzicht hebt. Op dit moment gebruik ik hem vaak nadat ik mijn huid gereinigd heb. Deze voelt dan soms trekkerig en droog aan, maar als ik de Divine Sensation spray erna gebruik krijgt mijn huid meteen een fijne boost. Het droge, trekkerige gevoel verdwijnt meteen en ik krijgt een zachte huid terug. Het is een fijne verfrissing waar ik in de zomer nog veel plezier aan ga hebben. 
Ik voel ook dat de spray mijn huid strakker maakt, zonder een facelift effect wel te verstaan. 
Niet te vergeten dat hij ook nog eens voor een mooie glow zorgt, waardoor je er meteen frisser en stralender uitziet. 
Zeker handig dus voor als je vaak onderweg bent! Ik kreeg ook nog mini spray mee die erg fijn is om mee te nemen in je handtas. Deze Divine Sensation bevat 20ml en mag dus mee in de handbagage! 

Prijs: €24,95
Online te koop of bij deze verkooppunten



Ben jij al bekend met Beau De L'Or of lijkt hij iets voor jou? 

5 opmerkingen

  1. Oh dit lijkt mij een hele fijne spray! als wij op reis gaan dan zijn we meestal wel meer als 8 uur onderweg. Heel erg handig misschien wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, lijkt me een fijne spray voor de zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een fijne spray, dit merk kende ik nog niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.