Philosophy | Renewed Hope In A Jar

zondag 21 juni 2015


Voor mijn trouwe bezoekers zal het zeker niet vreemd te klinken dat Philosophy één van mijn favoriete skincare merken is. Ik hou van hun strakke, rustgevende uitstraling en mijn huid is serieus opgeknapt sinds ik Philosophy in mijn huidverzorging routine gebruik. Hun erg populaire Hope In A Jar moisturizer is sinds een tijdje vernieuwd. Ik was al fan van deze dus natuurlijk moest ik deze newbie uittesten en hoopte ik dat hij nóg fijner zou zijn. 



Live with optimism, renew with hope

De verpakking van Renewed Hope In A Jar ziet er nog net wat frisser als zijn voorganger. Een juweeltje om in je badkamer te zetten, iets waar ik zelf zo van kan genieten!
Renewed Hope In A Jar is een verfrissende en huidverfijnende moisturizer.
Hij zorgt voor:
  • een verfijnende textuur met zichtbaar kleinere poriën en de fijne lijntjes zijn praktisch 'weggevaagd'
  • een zachte, goed gehydrateerde, gladde huid die direct comfort geeft en de hele dag aanhoud
  • een gezonde kleur en gloed vol nieuwe energie die tot 3x zo lang aanhoudt
Hij bevat:
  • 3 soorten hyaluronaat, elk met een unieke werking en bestemming. voor directe hydratatie gedurende de hele dag
  • een drievoudige mix van alpha-hydroxyzuren (glycol-,citroen en amandelzuur), die mild het huidoppervlak exfoliëren
  • 3 werkzame, verhelderende huidpigmenten die de microcirculatie van de huid bevorderen
Doordat deze moisturizer alpha hydroxy zuur bevat wordt er wel aangeraden altijd een goede zonnebescherming over deze moisturizer te gebruiken, omdat je huid hierdoor gevoeliger wordt voor zonnestralen. 



Ik maakte begin dit jaar nog een review over de 'oude' Hope In A Jar en er zijn zeker al enkele duidelijke verschillen. Om te beginnen is deze crème niet zo luchtig als zijn voorganger. Ik vond dit nochtans erg aangenaam, maar daardoor was hij misschien iets minder zuinig. Van de Renewed Hope In A Jar heb je echt niet veel nodig en hij smeert ook vlot uit.
Ook de geur is opvallend anders. Ik moet wel zeggen dat ik de 'oude' geur nu zo gewoon was dat ik hem iets of wat miste, maar deze ruikt wel erg aangenaam. Licht zoet.
Deze moisturizer geeft me meteen een gehydrateerd gevoel en mijn huid voelt lekker zacht en glad aan. Dat laatste vind ik een fijne eigenschap van deze moisturizer! Voor mij is hij zeker nog steeds super! Philosophy stelt me nooit teleur. 

Prijs: €41,65

♥ 

2 opmerkingen

  1. Vond de oude hope lijn al fijn dus ga zeker de nieuwe ook proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo onwijs benieuwd naar de producten van dit merk, het lijkt me echt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.