It's My Birthday!

woensdag 8 juli 2015


Ik kan er niet meer onderuit, ik ben vanaf vandaag weer een jaartje ouder. Niet dat ik verjaren niet leuk vind, maar het ouder worden vind ik maar niks. Vorig jaar moest ik de 3 al verwelkomen en daar is nu dus een jaartje bij. Maar daar gaan we nu even niet aan denken! Vandaag is het feest (al ben ik wel aan het werk!) en zijn taart, koekjes en veel chocolade toegestaan. Ook een overdosis sushi kan ik niet uitsluiten haha. 



Bron foto: Pinterest 

Foto's, (eventuele) cadeautjes en feestjes die volgen zal je hier binnenkort nog voorbij zien komen. Ik kijk in ieder geval uit naar mijn twee weken vakantie die vrijdagmiddag al begint! Héél last minute heb ik ondertussen een tweedaagse naar Zeeland geboekt, wat niet lang is, maar waar ik wel ontzetten veel zin in heb. 

♥ 

18 opmerkingen

  1. Gelukkige verjaardag Griet! Geniet van je verjaardag en dan van je vakantie! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Geniet van je vakantie en je verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag <3 Ik vind het ouder worden ook niet leuk, maar aan de andere kant mogen we blij zijn dat we gezond en wel zijn. Geniet van je verjaardag en maak er een fijne dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Heerlijk even naar Zeeland. Geniet overal van!
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkige verjaardag! Geniet ervan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd. Geniet van je dagje x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel erg gelukkige verjaardag Griet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en geniet van je paar dagen in Zeeland! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag en nog een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Poficiat! Ik ben wel een dagje te laat, maar hopelijk had je een superleuke dag/avond ;-)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.