L'Oréal | Pro Fiber Restore

zondag 2 augustus 2015



De laatste tijd ben ik zo'n beetje Anna Nooshin stijl mijn haren minder aan het wassen. Ik merk dat je haren hier snel aan wennen, waardoor je al snel een wasbeurt met een dag of twee kan uitstellen. Mijn haren voelen hierdoor veel minder droog aan en zien er gezonder uit. Nu, ik blijf ze steeds goed verzorgen en deels heb ik het ook wel aan de producten te danken die ik gebruik. 
Ik ben terug naar een balayage/ombré aan het gaan, zodat mijn haren niet te veel meer ontkleurd moeten worden. De punten wil ik wel lichter houden dus deze blijven altijd wat meer beschadigd. Ook door het gebruik van de stijltang kan ik er moeilijk aan ontkomen, maar ik kan gewoon niet zonder dat ding. 
Bon, na de Friss Dismiss lijn van Redken mocht ik ook de nieuwe Pro Fiber lijn van L'Oréal uittesten. Benieuwd hiernaar? 


De Pro Fiber lijn is er eentje dat op langdurige basis zou werken. Eigenlijk begint het al in het kapsalon. Er wordt een analyse van je haren gemaakt en hierdoor wordt er gekozen tussen Rectify, Restore en Reconstruct. Het hangt er vanaf hoeveel je haren juist beschadigd zijn. Deze producten bevatten het APTYL 100 moleculair complex die ervoor zorgen herstellende moleculen in je haarvezels vast te zetten. Achteraf kan je thuis dit effect verlengen mits gebruik van de Pro Fiber producten. Nu heb ik niet de kappersbehandeling gehad, maar ik ben wel benieuwd wat ze met mijn haren zouden doen. 
Ik ontving de Restore lijn: 


Restore - Shampoo


Restore - Conditioner


Restore - Leave-in-serum


Restore - Masker

Ik ontving ook nog de Re-charge behandeling set, maar deze heb ik nog niet gebruikt dus hier komt nog een aparte review van. 

Wat me opvalt na het gebruiken van de Pro Fiber Restore producten is dat mijn haren vooral sterker aanvoelen. Vroeger waren ze veel breekbaarder. De shampoo en conditioner werken fijn op elkaar in en het masker zorgt voor een extra verzorging. Het serum vind ik redelijk waterachtig en plakkerig, maar het beschermt mijn haren en de punten zien er meteen gezonder uit!
Ik ben blij dat ze niet supervoedend werken, waardoor je haren vaak zwaar aanvoelen. Nee, ze houden mijn haren eerder veerkrachtig en gezond. 
Als je op zoek bent naar een landurig herstel van je haren kan ik deze Pro Fiber Restore lijn je zeker aanraden! 

♥ 

2 opmerkingen

  1. Ik vind het sowieso vrij moeilijk om producten te vinden die voedend zijn en tevens mijn haren niet verzwaren en deze klinken veelbelovend, dus misschien dat ik ze ook maar eens moet proberen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.