HALLOWEEN DIY | Black Glitter Pumpkin

dinsdag 29 september 2015


Misschien ben ik een klein beetje geobsedeerd en hopelijk vinden jullie dat niet erg, want de komende weken gaan er op mijn blog regelmatig artikels over Halloween voorbij komen. Ik heb me dit weekend al even laten gaan om een look te maken en heb me ook op de pompoenen gesmeten. Alé, het is te zeggen. Ik heb er eentje onder handen genomen. Blame pinterest zou ik zeggen, want ik moest en zou een zwarte pompoen hebben dit jaar. Aangezien je die (hier in België alleszins) zo niet kunt kopen besloot ik zelf aan de slag te gaan. 


Wat heb je nodig:

  • sierpompoen
  • zwarte Decor mat Acyrl verf
  • Pattex Hobby lijm
  • kwasten (ik kocht zo een goedkoop kindersetje bij Ikea)
  • gouden glitters
Ik stapte twee weken terug de AVA binnen. Hier vind je volgens mij alles wel wat met knutselen en decoreren te maken heeft. De verkoopsters bekeken mij wel wat raar aan toen ik vroeg achter verf om een pompoen zwart te maken. Zou ik misschien ook doen als ik niet zo een Halloween gek was haha. 
Het werd de Decor mat Acryl verf en ik moet zeggen dat ik zeer blij ben met het resultaat! 

Hoe ga je te werk?
Eigenlijk is dit zo simpel, maar wel leuk om te doen! Je verft de pompoen helemaal zwart. Wel in twee keer, want je kan de onderkant pas doen als de rest droog is. De Acryl verf dekt heel erg goed en is best zuinig in gebruik. 
Omdat ik er nog wat extra's bij wou koos ik voor gouden glitters. Ik wou eerst voor een glitterspray gaan, maar ik heb geen idee als dat zou houden dus nam ik de Pattex hobby lijm mee. Ik bracht deze aan met een kwastje waar ik de glitters graag wou hebben. Dit was iets preciezer werken, maar ging goed. Over de lijm deed ik de glitters met een ander kwastje et voilà! 


Voor mijn volledige Halloween versiering ga je nog wat moeten wachten, dit leek me nèt wat te vroeg, maar nu heb je misschien al wat inspiratie! En de pompoenen zijn sneller uitverkocht dan je denkt dus ik zou niet te lang wachten!


♥ 

6 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.