URBAN DECAY | NAKED SMOKY

maandag 7 september 2015


Geheel onverwacht kreeg ik vorige week het Naked Smoky pallete van Urban Decay cadeau. Het is te zeggen onverwacht was het nu niet echt, want mijn vriendinnen wisten wel dat ik het graag wou hebben, maar ik had er geen idee van dat ze het via Sephora.fr zouden bestellen. Suprise dus! Er werd gezegd dat Naked Smoky vanaf 4 september online te verkrijgen zou zijn bij Ici Paris Xl, maar tot nu toe is dit niet het geval. Wél is Urban Decay vanaf 10 september te verkrijgen bij Ici Paris Xl in de Nieuwstraat in Brussel. lk wacht nog eventjes tot Urban Decay in Antwerpen beland (wat ergens in oktober zou moeten zijn) om een bezoekje te brengen.
Omdat hier veel vraag naar was: vandaag mijn review van het Naked Smoky palette! 


HET NAKED PALETTE MET EEN RUIG KANTJE
Naked Smokey wordt aan het lijstje van de Naked paletten toegevoegd al kan je wel zeggen dat dit een ruigere versie is dan zijn voorgangers. Na Naked 1, 2 en 3 vond ik dit dan ook wel een geschikte opvolger!
Met 12 kleuren, waarvan 9 nooit-eerder-geziene tinten en 3 exclusieve tinten uit de vorige paletten verwelkomen we Naked Smoky. Een palette vol met neutrale, basis kleuren om de perfecte smokey eyes te maken. Er zitten zowel matte, satijnen als glitter oogschaduws in. In principe kan je erg veel richtingen uit met dit palette, maar ik wou het vooral hebben omdat ik toch wel van smokey eyes hou. Vorige winter 'miste' ik in mijn stash de juiste kleuren hiervoor en ik denk dat ik ze in dit palette wel gevonden heb!  

Uit alle Naked paletten is de verpakking en uitzicht van het Naked Smoky palette toch wel mijn favoriet. Naked 1 ontbreekt bij mij nog, maar ik vergelijk het met Naked 2 en 3. Hier ben ik niet zo'n fan van de sluiting van het palette. Bij Naked Smoky gaat dit gelijk niets doordat hij magnetisch sluit.
Het palette is glanzend met een rokerige achtergrond, very nice!


Bij het palette zitten ook voorbeelden van verschillende looks die je met dit palette kan maken. Van een everyday smoky tot een smoky cat look, het wordt stap voor stap uitgelegd. Heel erg handig wel!


Zoals bij de andere Naked paletten zit er een kwast bij die je aan beide kanten kan gebruiken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze nog nooit gebruikt heb, maar ze zouden best wel goed zijn heb ik gehoord.


Van links naar rechts:
High: champagne shimmer/glitter kleur, perfect als highlighter
Dirtysweet: licht bronzen kleur met shimmer/glitter
Radar: bronzen kleur (shimmer)
Armor: metallic grijze kleur met glitters
Slanted: licht metallic grijze kleur
Dagger: intens donkergrijze kleur
Black Market: intens zwarte kleur (satijn)
Smolder: intens paars/taupe kleur (satijn) ♥
Password: taupe kleur (mat)
Whiskey: donker roestbruine kleur (mat)
Combust: huidskleur roze (mat)
Thirteen: licht beige kleur (mat)




De eerste ooglook die ik met Naked Smoky heb gemaakt (er volgen er nog!)

Ik heb de kleuren Smolder - Slanted - High - Combust en Thirteen gebruikt.
De kleuren zijn super gepigmenteerd, blenden makkelijk, zijn niet te poederig en blijven een hele dag mooi zitten. 


Mijn Urban Decay Naked collectie! Beetje raar zonder Naked 1, maar misschien dat hij er ooit nog bijkomt...


Als je van smokey eyes houdt vind ik dit palette zeker een mooie aanvulling in je collectie. Ik ben erg blij dat ik hem eindelijk in handen heb en ga hem nog lang koesteren! (Thanks to Liesje en Ine!)



♥  

14 opmerkingen

  1. Mooi en lief cadeau zeg! Heel mooi palette en intense kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Griet! Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik ook natuurlijk! ;) Heel graag gedaan btw...
      Ziet er trouwens super uit (en stiekem wil ik hem nu ook, grrr)

      Verwijderen
  3. Wat een prachtig palette, een mooie toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooi palette! de verpakking alleen al <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa hij is zo mooi <3 Ik ben er echt super blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! De verpakking van deze is echt de mooiste ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauuw ten eerste wat ontzettend mooie foto's! En palette is ook echt zeker mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig palette! Mooie look heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige cadeau heb je gekregen, prachtige Palette en mooie ooglook :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wauw ik vind deze zo mooi! Mooie look heb je er ook mee gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meid, wat een mooie look heb je gemaakt! Ik ben nu al nieuwsgierig naar de andere looks die nog gaan komen. Dit palette is volgens mij een prachtige aanvulling op je stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wishlist materiaal voor mij, ik heb intussen Naked 1,2,3 en Naked Basics 1 dus deze past perfect in het rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.