Favoriete oogschaduwkleuren voor de herfst!

woensdag 7 oktober 2015


Het valt me steeds op dat ik in de zomer veel minder experimenteer met oogschaduw dan in de herfst/winter. Ik hou het dan op enkele basis kleuren en ga dan eerder voor een felle lipstick. In de herfst daarentegen kan het allemaal weer wat uitgebreider en heb ik zo mijn favoriete kleuren die voor deze periode veel vaker naar boven gehaald worden. Dus na mijn mooiste herfst lipsticks komen nu de oogschaduws aan bod. 


Ik heb even getwijfeld als ik het Naked Smoky palette van Urban Decay er nog bij zou zetten en eigenlijk zou hij hier ook perfect tussen passen dus denk deze er alvast ook maar bij!



Welke kleur oogschaduw draag jij het liefst in de herfst? 


♥ 

9 opmerkingen

  1. Ik zie zoveel mooie tinten op 1 foto! Kan me er helemaal in vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zocht laatst ook mijn stash uit voor de meest fall-appropriate kleurtjes en de Chocolate Bar zat er ook bij! Super palet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop mooie paletten! Zelf gebruik ik het palette van Dr. Hauschka op het moment bijna dagels. Het Chocolate Bar palette wil ik ook heel graag nog eens aan mijn stash toevoegen, die is zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het Chocolate Bar Palette is echt geweldig! :-) Ik gebruik het echt super vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oo wauw al die mooie oogschaduws ❤️ In de herfst/winter draag ik ook meer oogschaduw dan in de zomer!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige paletten, die van Inglot is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.