LUSH | INTERGALACTIC BATH BOMB

vrijdag 30 oktober 2015


Met een bezoekje aan Lush maak je me altijd gelukkig. Vooral als er heel wat nieuwigheden op me liggen te wachten. Sinds The Ultimate Lush Experience in Oxford Street opende (die uit drie verdiepingen bestaat!!) is het Lush assortiment heel wat uitgebreid. We hebben maar een klein aantal hiervan om te verwelkomen, maar ik kan nu al zeggen dat ik énorme fan ben. De Intergalactic bath bomb stond hoog op mijn lijstje en heeft me allesbehalve teleurgesteld. 


Deze bath bomb ziet er langs buiten al erg spectaculair uit (en wacht tot je hem in het water gooit!). Hij wordt omschreven als opwekkend en verfrissend en dus ideaal als je nood hebt aan een oppepper. Eerlijk is eerlijk, ik deed het niet meteen voor de geur. Niet dat hij slecht ruikt, maar hij bevat pepermunt (waar ik echt niet van hou) en grapefruit. Cederhout en vetiver voegen dan weer een houtachtige noot toe. 
Ondanks de pepermunt die de geur wel erg fris maakt en wat ik nog wel kan appreciëren is hij best wel lekker. 


En ja deze bath bomb is een gewoon adembenemend om naar te kijken. Zoals de naam al doet vermoeden lijkt het alsof je je even op de melkweg bevindt. Er komen allerlei prachtige neon kleuren tevoorschijn en je water begint er kobaltblauw uit te zien zoals de nacht. Voor mij nog een totale verrassing was dat deze bath bomb ook popping candy bevat waardoor het gaat knetteren in het water. En om het helemaal af te maken drijven er ook duizenden gouden glitters doorheen het water zodat het op de sterrenhemel lijkt. Don't worry, je komt er niet als gliterbal uit al blijft er hier en daar wel een glittertje hangen. 


BEST BATH BOMB EVER! Ja, ik moet The Experimenter en Frozen bath bomb nog testen, maar ze gaan toch serieus hun best moeten doen om deze te overtreffen. Voor mij nog een dozijn van deze graag! 



Prijs: €5,95

♥ 

11 opmerkingen

  1. Super leuk 'n blauwe explosie hihi, ik heb helaas geen bad :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeeh cool! De geur spreekt me ook niet zo aan, maar het effect is erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laatst zag ik hier een foto van op tumblr, na het effect te hebben gezien was ik verkocht. Fijn dat je er dus nog een review overschrijft!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw het effect van de bath bomb is echt heel gaaf! Echt een feestje om in bad te gaan hiermee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw het effect in bad is zo enorm gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze ook niet meegenomen door de geur maar als ik jou nu zo hoor moet ik het toch maar gaan proberen hihi! ;-) Hij ziet er inderdaad prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er gaaf uit! Altijd als ik dit soort reviews lees baal ik dat ik geen bad heb haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG, ik ga niet weten wat ik zie als ik deze ga gebruiken. Zeer benieuwd en happy dat ik hem vandaag gekocht heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.