PERSONAL | Waarom ik van de herfst hou ♥

dinsdag 13 oktober 2015


Onbewust, maar mijn Instagram begint er de laatste weken erg herfstachtig uit te zien! Ik kan het dan ook niet wegsteken hoe leuk ik dit seizoen vind. Naast dat de natuur er dan erg fotogeniek uitziet heb ik nog een hele lijst klaar staan die ik vandaag met jullie deel. 

DE HERFST = 

's Avonds (geur)kaarsjes aandoen, waardoor het extra gezellig is 
♥ Warme chocolademelk mag weer gedronken worden zonder je schuldig te voelen
♥ Lange herfstwandelingen maken in het bos
♥ Op zoek gaan naar rode paddestoelen met witte stippen
♥ Je opnieuw in laagjes kunnen kleden
♥ De make-up collecties die dan helemaal mijn ding zijn 
♥ De pompoenen mogen aan de deur gezet worden
♥ Niet te vergeten dat de Pumpkin Spice Latte weer te verkrijgen is bij Starbucks
♥ Halloween is niet meer veraf 
♥ Wat ook wilt zeggen dat je je woning helemaal mag versieren in spinnenweb, doodskoppen en alles wat eng is
en (fleece)dekentjes + onesies zijn opnieuw toegelaten 



Vul gerust het lijstje aan! 
♥ 

7 opmerkingen

  1. Ik ben het met alles in je lijstje helemaal eens <3 Vooral de geurkaarsen, boswandelingen en nieuwe make-up collecties zijn zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van de herfst omwille van de kleuren van de natuur. Voor de rest, nope, geef mij maar lente en zomer! Ik tel alvast af...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje! & Ik ben het met alles eens ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het volledig met je eens :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de herfst heel gezellig, maar tegen dat het december is ben ik de winter alweer helemaal zat en kan het niet snel genoeg lente zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou ook zeker wel van de herfst! Heerlijk om s'avonds de geurkaarsen aan te doen (ook al doe ik dat in de zomer eigenlijk ook hihi). :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe ouder ik word, hoe leuker ik de herfst begin te vinden. Je begint alle kleine dingetjes meer te appreciëren. Zeker het feit dat we nu terug heel de dag onder een zacht dekentje mogen zitten, is zeker een pluspunt ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.