TARTE | Lights, Camera, Lashes 4-In-1 Mascara

vrijdag 15 januari 2016


Tarte is een merk waar ik al veel van gehoord heb, maar zelf nog niets van heb geprobeerd. Hun oogschaduwpaletten en blushes zijn één van hun best-sellers net zoals deze Lights, Camera, Lashes 4-In-1 mascara. Ik had dringend een nieuwe mascara nodig dus wou ik deze graag een kans geven. 


Deze 4-In-1 mascara belooft:
Lengte - Volume - Krullen - Verzorging 

Dit lijkt me dé perfecte mascara wel, want je wilt gewoon alle vier, toch? Ik heb van mezelf wel al vrij lange wimpers, maar wat extra lengte kan nooit kwaad. 
Lights, Camera, Lashes zou voor een dramatische make-over van je wimpers zorgen en de high performance formule zou hierbij je wimpervolume verhogen met 330%! 

De verpakking van Lights, Camera, Lashes is er eentje die best opvalt. Hij is paars en heeft een slangen textuur. Hij valt redelijk groot uit, maar dit stoort gelukkig niet als je hem gebruikt. 



Het mascara borsteltje is dunner dan dat ik gewoon ben en de haartjes staan heel dicht bij elkaar. Het fijne hieraan is dat je hierdoor makkelijk aan alle wimperhaartjes raakt. 



Boven: zonder mascara  Onder: met de Lights, Camera Lashes mascara 

Van een mascara die klinkt alsof je op een filmset beland en het beste van jezelf naar boven haalt zou ik het resultaat niet meteen dramatisch noemen. Alsook ik er geen extreem volume mee krijg. Op zich vind ik hem wel prettig in gebruik, vooral omdat je met het borsteltje elk haartje meekrijgt. Hierdoor zal hij zeker voor extra lengte zorgen. 
Ik krul mijn wimpers altijd met een wimperkruller, omdat ze heel moeilijk krullen. Helaas houdt deze mascara de krul er niet de hele dag in, maar dat heb ik met bijna elke mascara's. Enkel Roller Lash van Benefit slaagde hierin!
Al bij al is het een goede mascara, maar ik had er net wat meer van verwacht. 



Eindoordeel:
♥ ♥ ♥ ♥ ♥  3/5





15 opmerkingen

  1. Ah wat jammer zeg, ik houd toch ook wel van volume! De verpakking is wel tof haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit maar verspreid niet heel erg? liefs en een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had enkele luxe samples van deze (uit Holiday sets) maar was ook niet geweldig onder de indruk. De Better Than Sex mascara van Too Faced vond ik eigenlijk veel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzondere verpakking! Ik vind alleen het resultaat niet zo heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze overtuigt mij ook niet. Net als jou heb ik sowieso al vrij lange wimpers en dan wil ik vooral graag een mascara die mij volume geeft. De Tarte mascara met de 'houten' verpakking zie ik ook vaak passeren op Youtube en blogs, ik ga eens opzoeken of die een beter volume geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat hij je verwachting niet volledig waarmaakt. Maar het resultaat vind ik nog steeds mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oké ik heb echt een zwak voor mooie verpakkingen en alleen daarom zal ik hem al kopen. Je krijgt er inderdaad geen dramatische wimpers van, maar hé als hij fijn werkt is het een pluspunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het resultaat een beetje mwa, maar de verpakking vind ik helemaal geweldig hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hetzelfde probleem met mijn wimpers, zelfs de Rollerlash en Volume de Chanel houden de krul er niet in. De Clump Defy van Max Factor is maandenlang mijn favoriet geweest, maar ook bij deze heb ik op het einde van de dag geen krul meer. Sinds een tijdje heb ik de All Round mascara van Catrice (waterproof versie) en dat is voor mij echt een topper, de krul blijft echt aanwezig tot ik mijn make-up eraf haal 's avonds! Voor die kleine prijs is hij zeker eens het proberen waard :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hm nee, als ik het zo lees dan word dit ook niet de nieuwe mascara voor mij.. Ik ben ook nog op zoek naar een redelijk betaalbare mascara en belangrijk is dat de kleur echt intens zwart is en krult. ZO moeilijk te vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De verpakking is heel erg mooi vind ik van deze mascara. Een geweldig goede mascara vinden blijft toch lastig hé. Ik vind bijvoorbeeld Sexy Pulp van Yves Rocher momenteel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat deze niet zo bijzonder is, vooral met die veelbelovende sprekende teksten erbij. Toch lijkt die me ook niet heel erg bagger!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind niet dat het veel verandert aan je wimpers, best jammer, maar verder wel een leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmm dat zijn nogal wat beloftes, maar vind het uiteindelijke resultaat erg tegenvallen. Voor een budgetproof mascara zou ik hem nog wel oke vinden, maar volgens mij is deaze best prijzig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer dat deze mascara niet zo bijzonder is, terwijl de verpakking er zo leuk uitziet :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.